کد خبر : 1749984 | 29 فروردين 1400 ساعت 15:27 | 57.8K بازدید | 10 دیدگاه

ترکیب احتمالی رئال در خطرناک ترین بازی سال

رئال مادرید در روز غیبت بسیاری از بازیکنانش باید در زمین ختافه به میدان برود.

ترکیب احتمالی رئال در خطرناک ترین بازی سال

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید امشب یکی از هشت فینال خود تا پایان لالیگا را باید در کولیسئوم برابر ختافه تیمی از حومه مادرید را برگزار کند. ختافه در رده 15 قرار دارد و در 4 امتیازی منطقه سقوط است و همین نشان می دهد که چه بازی دشواری در انتظار کهکشانی هاست.

رئال پس از حذف لیورپول و رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان بسیار باروحیه است اما تیم تحت هدایت زیدان امشب تعداد زیادی از بازیکنانش را در اختیار ندارد.

 

 

1591945

 

 

در خط دفاع فرلاند مندی و سرخیو راموس مصدوم هستند. رافا واران در قرنطینه کروناست و ناچو نیز از این بازی محروم شده است. دنی کارواخال دفاع راست رئال نیز در نهایت نتوانست به این بازی برسد.

در خط میانی کاسیمیرو به دلیل اخراج در ال کلاسیکو غایب خواهد بود. ساعتی پیش اعلام شد فده والورده نیز قرنطینه شده است. به اینها باید غیبت ادن هازارد  و لوکاس واسکز را نیز اضافه کرد.

 

 

1592360

 

 

زیزو برای بازی امشب غیر از دروازه بان ها تنها 11 بازیکن در دسترس دارد و به همین دلیل از 5 بازیکن تیم جوانان و دوم باشگاه دعوت کرده است: ویکتور شوست، بلانکو، آریباس، رامون و گوتیرز.

 

 

1592369

 

 

به این ترتیب ترکیب احتمالی رئال بربر ختافه چنین خواهد بود: کورتوا، اودریوسلا، میلیتائو، شوست، مارسلو، تونی کروس، مودرچ، ایسکو، وینیسیوس، آسنسیو و کریم بنزما.

 

دیدگاه‌ها