کد خبر : 1750009 | 29 فروردين 1400 ساعت 17:24 | 22.6K بازدید | 5 دیدگاه

رسمی؛مخالفت بایرن با درخواست جدایی هانسی فلیک

باشگاه بایرن‌مونیخ رسماً با جدایی سرمربی خود یعنی هانس فلیک مخالفت کرد.

رسمی؛مخالفت بایرن با درخواست جدایی هانسی فلیک

به گزارش "ورزش سه"، صحبت های هانسی فلیک بعد از دیدار روز گذشته بایرن مونیخ برابر ولفسبورگ باعث شد این پیروزی به کام هواداران تیم آلمانی تلخ شود؛ جایی که او اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل به همکاری اش با باواریایی ها پایان دهد. در واقع گزارشات حاکی از آن است که فلیک قصد دارد بعد از یورو هدایت تیم ملی آلمان را برعهده بگیرد.

 

 

1592082

 

 

با این حال سرمربی بایرن مونیخ هنوز تا سال 2023 با این تیم قرارداد دارد. این بدان معناست که سران باشگاه آلمانی می توانند با جدایی هانسی فلیک مخالفت کنند؛ اتفاقی که به نظر می‌رسد حداقل در مقطع کنونی رخ داده زیرا باشگاه بایرن‌مونیخ طی بیانیه ای مخالفت رسمی خود را با درخواست جدایی فلیک اعلام کرده است.

 

در بیانیه ای که بایرن مونیخ لحظاتی پیش منتشر کرد آمده است: " روز گذشته هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ تقاضای خود برای فسخ قراردادی که تا سال 2023 اعتبار دارد را اعلام کرد. هانسی فلیک طی هفته‌های گذشته این درخواست را به هیئت مدیره بایرن‌مونیخ اطلاع داده بود. هانسی فلیک و بایرن مونیخ توافق کرده بودند که تمرکز خود را روی دیدار برابر ولفسبورگ و پس از آن بایرلورکوزن وماینس بگذارند تا تمرکز باشگاه به خاطر این اتفاق از بین نرود.

 

باشگاه بایرن مونیخ این درخواست را رد می‌کند و طبق توافق از قبل انجام شده بعد از دیدار برابر ماینس مذاکرات ادامه خواهد یافت."

 

 

1588711

دیدگاه‌ها