کد خبر : 1750051 | 29 فروردين 1400 ساعت 20:15 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

سهیل مهدی: مهم‌ترین مسئله نور ورزشگاه است؛ 

آخرین وضعیت میزبانی تیم لیگ یکی از سپاهان

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر می گوید هنوز تصمیم قطعی در مورد محل برگزاری دیدار دو تیم سپاهان و خوشه طلایی گرفته نشده است.

آخرین وضعیت میزبانی تیم لیگ یکی از سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، پس از قرعه مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی، یکی از مسابقات این مرحله به مصاف خوشه طلایی و سپاهان اختصاص پیدا کرد و میزبان این مسابقه نیز شهر ساوه اعلام شد.
این میزبانی اما در شرایطی به شاگردان وحید بیاتلو رسید که آنها همین هفته گذشته بود که پس از مدت ها فرصت میزبانی دوباره در زمین شهید چمران ساوه را پیدا کردند و رضا فتاحی سرپرست سپاهان نیز پس از انجام قرعه کشی تاکید کرد در صورتی که امکانات این ورزشگاه کاملا استاندارد باشد، سپاهانی ها در آن بازی خواهند کرد.


حالا سهیل مهدی در مورد محل برگزاری بازی خوشه طلایی و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی و اینکه آیا ورزشگاه خانگی خوشه طلایی در ساوه شرایط استاندارد را برای برگزاری این دیدار دارد،اینطور صحبت کرده است:« قرار است امکاناتی در آنجا فراهم شود که دوستان در حال انجام این کار هستند. همکاران ما قرار است بازدیدی را انجام بدهند و تمام موارد را بررسی کنند. به طور کلی مهمترین مساله بحث نور ورزشگاه است چون بازی زیر نور برگزار می‌شود. بقیه موارد مانند زمین نیز توسط نماینده سازمان لیگ بازدید می‌شود و بعد از گزارش همکاران تصمیم گیری می‌کنیم. هنوز چیزی را قطعی نکرده‌ایم.»

دیدگاه‌ها