کد خبر : 1750074 | 29 فروردين 1400 ساعت 21:45 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

سیمون کیائر:

میلان گل های احمقانه ای می خورد

سیمون کیائر، مدافع دانمارکی میلان معتقد است دروازه این تیم خیلی راحت باز می شود.

میلان گل های احمقانه ای می خورد

به گزارش "ورزش سه"، میلان امروز در دیداری دشوار در خانه با نتیجه 1-2 جنوا را مغلوب کرد تا شانس خود برای کسب عنوان نایب قهرمانی سری آ را افزایش دهد. سیمون کیائر در پایان این دیدار از تمام شدن روند عدم کسب پیروزی های خانگی روسونری بعد از دو ماه ابراز خوشحالی کرد.

 

سیمون کیائر گفت: "این پیروزی بیش از سه امتیاز برای میلان ارزش داشت. سپری کردن هفت بازی بدون پیروزی در خانه طبیعی و عادی نبود. امروز در نیمه دوم کمی اذیت شدیم و باید تکلیف مسابقه را زودتر مشخص می کردیم. این نتیجه در مقایسه با چند بازی گذشته یک گام به جلو برای میلان محسوب می شود."

 

1592558

 

سیمئون کیائر این هفته فرصت داشت اولین گل خود با لباس میلان را به ثمر برساند. البته او یک بار در لحظات پایانی توپ را از روی خط دور کرده و دروازه تیمش را نجات داد. سیمون کیائر در ادامه گفت: "من به گلزنی علاقه دارم و چند بار نیز توپ را به دیرک زده ام، اما همانطور که گفتم کسب پیروزی مهمترین مسئله است.

 

بارها دروازه میلان باز می شود و ما گاهی گل های احنقانه و مضحکی دیافت می کنیم. گاهی این اتفاق می افتد، اما در برخی مقاطی نیز اوضاع به خوبی پیش می رود. هفت فینال پیش رو داریم و می خواهیم میلان را به جایی که تعلق دارد برسانیم."

دیدگاه‌ها