کد خبر : 1750127 | 30 فروردين 1400 ساعت 02:05 | 45.8K بازدید | 22 دیدگاه

به بازیکنانم تبریک می گویم

زیدان: گل سالم ماریانو؟ حرفی برای گفتن نیست

زین الدین زیدان بازهم ترجیح داد وارد مسائل داوری نشود و از صحنه جنجالی بازی امشب تیمش برابر ختافه گذشت.

زیدان: گل سالم ماریانو؟ حرفی برای گفتن نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از برتری بر بارسا و تساوی در زمین لیورپول ودر شرایطی که بسیاری از بازیکنانش را در اختیار نداشت، برابر ختافه متوقف شد. رئالی ها نتوانستند دروازه حریف را باز کنند و روی درخشش تیبو کورتوا توانستند دروازه شان را نیز بسته نگاه دارند.

اکنون فاصله با اتلتیکوی صدرنشین به سه امتیاز افزایش یافته است. نیمه اول رئال توسط ماریانو به گل رسید ولی توسط داور وی وی ای آر مردود اعلام شد. تکرار تصاویر نشان می داد گل درست بوده است.

 

 

1592657

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در مورد این صحنه مشکوک داوری گفت:« حرفی برای گفتن ندارم. داور و وی ای آر تعیین می کنند که گل آفساید بوده یا خیر. به جای انتقاد به داوری ترجیح می دهم به بازیکنانم برای تلاش شان تبریک بگویم. امشب در حمله ضعف هایی داشتیم ولی همه تمام توان شان را گذاشتند.»

 

خستگی و شرایط بدنی بد بازیکنان:« از این وضعیت خارج خواهیم شد چرا که رئال حد و مرزی ندارد. باید تا پای جان جنگید و معتقدم تا روز پایانی شانس قهرمانی خواهیم بود. از لحاظ روحی شرایط تیم خوب است و پس از کمی استراحت، رو به جلو حرکت خواهیم کرد.»

 

 

1592660

 

1592658

 

 

توقف برابر ختافه:« این شرایطی است که داریم و باید پذیرفت. به بازیکنانم برای اینکه تمام انرژی خودشان را گذاشتند، تبریک می گویم و باید ادامه داد. نه نگران شرایط بدنی تیم هستم و نه نگران هیچ چیز دیگر. با یک ریکاوری مناسب، همان تیم سابق می شویم.»

 

بازیکنان آکادمی:« آنها آینده خوبی دارند. ویکتور شوست امشب در دفاع عالی بود و خوشحالم که از آکادمی چنین بازیکنان خوبی به تیم اول اضافه شده اند. والورده و مندی را در آخرین لحظات از دست دادیم و معتقدم آنتونیو بلانکو هم نمایش خوبی در میدان داشت. برای جوانان مان خوشحالم و معتقدم پا پس کشیدن یعنی شکست و مابقی، مسیری است که پیش رو داریم.»

 

دلیل غیبت تونی کروس:« او کمی مصدومیت داشت و صلاح نبود بازی کند. در هفته های پیش رو بازی های حساس و مهمی داریم و نمی خواستم با بازی دادن به کروس، دست به حماقت بزنم.»

دیدگاه‌ها