کد خبر : 1750174 | 30 فروردين 1400 ساعت 10:31 | 39.6K بازدید | 5 دیدگاه

رضاوند؛ اولین نمایش در سطح علی کریمی

چینش ابتدایی استقلال در برابر الشرطه 1-3-2-4 بود؛ که قرار بود مسعود ریگی جلوی خط دفاعی بماند و آرش رضاوند هافبک باکس تو باکس باشد و در حمله نیروهای تهاجمی استقلال را حمایت کند.

رضاوند؛ اولین نمایش در سطح علی کریمی

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت دقایقی از بازی اخراج یکی از بازیکنان الشرطه به آرش رضاوند اجازه پیشروی بیشتری داد و نقش این بازیکن در طراحی حملات بیشتر شد و در نهایت با پاس گلی که به فرشید اسماعیلی داد بازی خوب خود را در این مسابقه تکمیل کرد. به این خاطر که گل فرشید اسماعیلی حریف را از جبران گل خورده در برابر استقلال نا امید کرد و به نوعی شیرازه تیم الشرطه را پاشید و در ادامه یک گل دیگر هم خورد و چند گل نخورد. 

 

در بازی های گذشته و در ترکیب استقلال هافبک های دفاعی استقلال بیشتر به دنبال جولان در جلوی خط دفاعی بودند و اینکه حملات حریف را پیش از رسیدن به خط دفاعی برهم بزنند اما در بازی با الشرطه آرش رضاوند که باید باکس توی باکس بازی می کرد در طراحی حملات نقش موثری ایفاء کرد و پاس های خوبی می داد که یکی از آنها تبدیل به گل شد. به واقع او در این بازی فراتر از یک هافبک دفاعی بازی کرد که این باید تکرار شود؛ از سوی آرش رضاوند یا هر هافبک دفاعی که مامور می شود به هنگام حمله هم تیمی هایش را حمایت کند. این موضوع در دیگر تیم ها هم وجود دارد. نمونه اش در پرسپولیس که در بازی اخیر این تیم کمال کامیابی نیا گل زد و یا در بازی های پیشین به خصوص در بازی های لیگ برتر احمد نورالهی بارها و بارها دروازه حریفان را با چالش مواجه کرد و موفق به گلزنی هم شد. آرش رضاوند در بازی با الشرطه نشان داد می تواند به خوبی این نقش را ایفاء کند با این توضیح که باید تلاش گسترده ای برای گلزنی هم داشته باشد. به خصوص روی توپ های برگشتی و شوت از راه دور.  و در نهایت بازی خوب آرش رضاوند در این بازی ما را به یاد بازی خوب علی کریمی انداخت. در روزهایی که با توپ گیری از مدافعان هم تیمی به حملات استقلال جهت می داد و جلو می کشید تا به فرماندهی خود در بازی آبی ها ادامه دهد و همیشه گوشه ای از ذهنش گلزنی به تیم حریف بود.

دیدگاه‌ها