کد خبر : 1750186 | 30 فروردين 1400 ساعت 11:44 | 65.9K بازدید | 25 دیدگاه

اتهام عراقی ها به عملکرد مدافع الشرطه

هواداران الشرطه با انتقاد از عملکرد سعد ناطق مدافع ملی پوش تیمشان، مدعی شده اند که او در این تیم کم کاری می کند.

اتهام عراقی ها به عملکرد مدافع الشرطه

به گزارش "ورزش سه"، استقلال شب گذشته در یک بازی کاملا برتر و یک طرفه، موفق شد با نتیجه 3 بر صفر از سد الشرطه عراق بگذرد و راه خودش را برای صعود به مرحله بعد این رقابت ها هموار کند.


اما استقلال در شبی که موفق شد 3 بار دروازه احمد بسیل گلر ملی پوش عراقی را باز کند، چندین گل نیز به ثمر نرساند و همین مسئله منجر به انتقادهای فراوان از خط دفاعی الشرطه و در صدر آنها، سعد ناطق مدافع ملی پوش این تیم شد.

 

1592768


در نقل و انتقالات زمستانی، باشگاه الاهلی عربستان به شدت به دنبال جذب سعد ناطق بود و حتی این باشگاه سعودی پیشنهاد یک میلیون دلاری برای جذب ناطق به الشرطه ارائه داد ولی مدیران تیم عراقی راضی به جدایی مدافع خود نبودند. در این میان سعد ناطق نیز با انتشار پست های اینستاگرامی و مصاحبه با رسانه ها، خواستار جدایی از الشرطه و حضور در الاهلی بود.


در نهایت تلاش های این مدافع جواب نداد و مدیران الشرطه رضایت نامه این بازیکن را صادر نکردند تا او در این تیم باقی بماند. اکنون و پس از 2 شکست الشرطه در لیگ قهرمانان آسیا، هواداران عراقی سعد ناطق را به کم کاری در ترکیب تیمشان متهم کرده و اعلام کرده اند او دلش با تیم الاهلی است و بعید نیست که در بازی با این تیم عربستانی، با تمام توان به میدان نرود.


الشرطه با 2 شکست در قعر جدول گروه سوم قرار دارد و الاهلی پس از تساوی مقابل الدحیل، در جایگاه سوم ایستاده است. این دو تیم باید در دو دیدار متوالی و ظرف 4 روز به مصاف هم بروند و باید دید عملکرد سعد ناطق مقابل تیمی که علاقه زیادی به پیوستن به آن داشت، چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ها