کد خبر : 1750206 | 30 فروردين 1400 ساعت 13:14 | 45.3K بازدید | 9 دیدگاه

سایت AFC: ستایش مجیدی از تیمش بابت برد سخت

وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در مطلبی به پیروزی استقلال اشاره و از فرهاد مجیدی به تعریف و تمجید پرداخت.

سایت AFC: ستایش مجیدی از تیمش بابت برد سخت

به گزارش "ورزش سه"، وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از پایان دور دوم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، در مطلبی به پیروزی استقلال پرداخته و با انتشار صحبت های فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری، از اعتباری که سرمربی آبی پوشان به تیمش داده، نوشته است.


این وب سایت با تیتر "مجیدی پس از کسب ۳ امتیاز سخت از تیمش ستایش کرد"، نوشته است: گل های محمد نادری، فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته در ورزشگاه کینگ عبدالله شهر جده، غول های تهرانی را به دومین برد خود در گروه C رساند، در حالی که به نظر می رسید کار استقلال بعد از کارت قرمزی که حسام کاظم در دقیقه 11 دریافت کرد، راحت تر شد.


این نتیجه باعث شد دو پیروزی استقلال (که در بازی افتتاحیه خود الاهلی عربستان را 5-2 شکست داده بود) آنها را به صدر جدول برساند، اما مجیدی گفت که تیمش برای عبور مجدد از الشرطه، باید سخت مبارزه و تلاش کند.

 

1592801

 


در حالی که تنها تیم های اول هر گروه از صعود به مرحله یک هشتم نهایی اطمینان دارند، پیروزی مقابل الدحیل قطر در دیدار روز چهارشنبه باعث می شود که استقلال در پایان دیدارهای رفت، با 5 امتیاز اختلاف نسبت به این تیم قطری در صدر قرار بگیرد.


وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه اقدام به انتشار صحبت های مجیدی در کنفرانس خبری کرده است. مجیدی در این نشست خبری گفت: انتظار داشتیم که این یک مسابقه بسیار دشوار باشد اما خوشبختانه توانستیم نیمه اول را با برتری به پایان برسانیم. در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم و دو گل دیگر به ثمر رساندیم. الشرطه علی رغم بازی با 10 نفر بازی خوبی را ارائه داد. بازی در برابر تیم های 10 نفره می تواند دشوارتر باشد زیرا حریفان با توان بیشتری مبارزه می کنند.

دیدگاه‌ها