کد خبر : 1750232 | 30 فروردين 1400 ساعت 15:29 | 30.9K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش تند باشگاه آلمانی به برگزاری سوپرلیگ اروپایی

رودی فولر، مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن، از برگزاری سوپر لیگ اروپایی انتقاد کرد.

واکنش تند باشگاه آلمانی به برگزاری سوپرلیگ اروپایی

به گزارش "ورزش سه"، برگزاری سوپر لیگ اروپایی جنجال های زیادی را طی ساعات گذشته در دنیای فوتبال ایجاد کرده است. قرار است 12 باشگاه بزرگ اروپایی به همراه چند تیم دیگر این مسابقات را برگزار کنند؛ موضوعی که انتقادات زیادی را با خود به همراه داشته و اکثریت قریب به اتفاق بزرگان فوتبال با برگزار شدن این رویداد مخالف هستند.

 

در همین راستا رودی فولر، مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن، نیز به جمع کسانی پیوسته که از سوپر لیگ اروپایی انتقاد کرده اند. او در این باره گفت: "این اتفاق می‌تواند یک جرم علیه فوتبال باشد. این حقیقت که بایرن مونیخ و دورتموند در این مسابقات شرکت نمی کنند امر بسیار خوبی محسوب می‌شود."

 

 

1484890

 

 

در همین راستا مدیرعامل باشگاه بایرلورکوزن نیز همچون رودی فولر از رقابت‌های سوپرجام اروپایی انتقاد کرده است. فرناندو کارو در این رابطه گفت: " اگر می خواهید در این مسابقات بازی کنید باید از همه لیگ های داخلی کنار بروید. همه تیم ها از جمله جوانان، بانوان و... باید از مسابقات داخلی کنار گذاشته شوند."

 

گفتنی است با وجود عدم موافقت بایرن مونیخ و دورتموند با حضور در سوپرجام اروپایی بسیاری گزارشات حاکی از آن است که ممکن است آنها نیز نهایتاً مجبور به اعلام آمادگی در این زمینه شوند.

دیدگاه‌ها