کد خبر : 1750236 | 30 فروردين 1400 ساعت 15:33 | 14.9K بازدید | 2 دیدگاه

عمر السومة: تساوی بهتر از شکست است

مهاجم خطرناک و سوری الاهلی اعلام کرد که کسب نتیجه تساوی مقابل الدحیل، بهتر از شکست در آن بازی است.

عمر السومة: تساوی بهتر از شکست است

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاهلی که در دیدار نخست خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال با نتیجه 5 بر 2 تن به شکست داده بود، در آخرین دقایق بازی با الدحیل به لطف گل زیبای عمر السومة از شکست گریخت تا نوار ناکامی های این تیم پس از 7 شکست پیاپی پاره شود.


عمر السومة که هر 3 گل تیمش در این رقابت ها را به ثمر رسانده است، پس از پایان این دیدار گفت: بابت کسب این تساوی خدا را شکر می کنیم. اما جاه طلبی ما به کسب این نتیجه محدود نمی شود. زیرا تیم ما همیشه برای کسب پیروزی تلاش می کند.


او ادامه داد: کسب نتیجه تساوی بهتر از شکست است. ما بعد از باخت سختی که در اولین بازی مقابل استقلال ایران متحمل شدیم، به کسب این امتیاز نیاز مبرمی داشتیم تا بتوانیم در مسابقات بعدیمان به پیروزی دست یابیم.

 

1592876

 


مهاجم سوری الاهلی گفت: ما با روحیه بالا، عزم راسخ و تلاش برای بازگشت به بازی، در زمان های تلف شده گل تساوی را به ثمر رساندیم. این تساوی برای بیرون آمدن از شکست های پشت سر هم لازم بود و ما به هواداران خود قول می دهیم که انشالله در بازی های بعدی، نتایج بهتری کسب کنیم.


عمر السومة در پایان درخصوص گلزنی هایش در این رقابت ها گفت: گل زدن من، نتیجه لطف پروردگار به من است. من نمی توانم خودم به تنهایی گل بزنم و گل بر اثر تلاش تیمی به ثمر می رسد و من عضوی از این گروه هستم.

 

دیدگاه‌ها