کد خبر : 1750287 | 30 فروردين 1400 ساعت 20:10 | 191K بازدید | 58 دیدگاه

یورو بدون ستاره‌های بزرگ :

سوپرلیگ چه بلایی بر سر تیم‌های ملی می‌آورد؟

در صورت تشکیل نهایی رقابت های سوپرلیگ باشگاهی و محرومیت بازیکنان از حضور در رقابت های بین المللی، ترکیب تیم های ملی چگونه خواهد بود؟

سوپرلیگ چه بلایی بر سر تیم‌های ملی می‌آورد؟

به گزارش "ورزش سه"، از روز گذشته و پس از اعلام رسمی خبر تشکیل سوپرلیگ باشگاهی، دنیای فوتبال در بهت عجیبی فرو رفت و فیفا به همراه یوفا به شدت مخالف برگزاری این رقابت هاست و از تمامی راه ها برای جلوگیری از تشکیل این رقابت ها استفاده برده است.


دوازده باشگاه مطرح اروپایی به نام های رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، منچستریونایتد، لیورپول، آرسنال، چلسی، تاتنهام، منچسترسیتی، اینتر، میلان و یوونتوس اعضای موسس سوپر لیگ اروپا هستند که قرار است این رقابت ها با حضور 20 تیم و چند وقت دیگر آغاز شود.


فدراسیون جهانی فوتبال فیفا به همراه یوفا اعلام کرده اند که از حضور بازیکنان این تیم ها در رقابت های بین المللی نظیر یورو و جام جهانی جلوگیری به عمل می آوردند و حتی فدراسیون های این کشورها، تهدید به اخراج باشگاه ها از لیگ های داخلی کرده اند.


روزنامه مارکا نیز در مطلبی به بررسی ترکیب تیم های ملی مطرح جهان در رقابت های یورو در تابستان جاری کرده است البته به شرطی که تهدیدات انجام شده عملی شود و از حضور بازیکنان این 12 تیم در این رقابت ها جلوگیری به عمل آید.

 

اسپانیا


در صورت محرومیت این بازیکنان، لاروخا نمی تواند روی چند بازیکن مهم که در آخرین لیست های لوئیز انریکه حضور داشته اند، حساب کند. نام هایی مانند دخیا، سرخیو راموس، جوردی آلبا، بوسکتس، کوکه یا موراتا کنار گذاشته می شوند.

 

1592930

 

آلمان


عدم حضور تیم های آلمانی در سوپرلیگ باعث شده است تا ترکیب مانشافت بدون تغییر زیادی در این رقابت ها شرکت کند. البته بازیکنان کلیدی و مهمی نظیر ترشتگن، کروس، ورنر، گوندوغان و هاورتز در ترکیب ژرمن ها نخواهند بود.

 

1592931

 

فرانسه


فرانسه نیز به ماندد آلمانی ها تحت تأثیر قابل توجهی قرار نخواهد گرفت. البته هر چند در تمام خطوط بازیکنانی نظیر لوریس، واران، پوگبا، رابیوت، کانته، گریزمان، دمبله یا ژیرود در رقابت های یورو حضور نخواهند داشت.

 

1592933

 

انگلستان


بدون شک بیشترین تأثیر محرومیت بازیکنان حاضر در سوپرلیگ، بر روی انگلستان خواهد بود بخصوص اینکه 6 باشگاه از 12 باشگاه این تورنمنت را تیم های لیگ جزیره تشکیل می دهند. واکر، استونز، مگوایر، تریپیر، الکساندر آرنولد، دیر، فودن، مونت، استرلینگ، هری کین یا راشفورد از حضور در رقابت های یورو محروم خواهند بود.

 

1592934

 

پرتغال


پرتغالی ها  در خط حمله چندین تلفات قابل توجه خواهند داشت. بازیکنان مطرحی نظیر کریستیانو رونالدو، ژوائو فلیکس، ژوتا، برناردو سیلوا یا برونو فرناندس نمی توانند تیم ملی پرتغال را در یورو همراهی کنند.

 

1592932

 

به نظر شما در صورت تصویب این قوانین و محرومیت بازیکنان فوق از حضور در رقابت های یورو 2020، کدام تیم ملی تلفات کمتری خواهد داشت و کدام کشور متضرر خواهد شد؟ نظرات خود را برایمان ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن به نمایش دربیاید.

دیدگاه‌ها