کد خبر : 1750311 | 30 فروردين 1400 ساعت 22:29 | 14.1K بازدید | 1 دیدگاه

خیبر خرم آباد 3 – یک پارس جنوبی

لیگ یک/ سوپر گلهای خیبر از آنها مدعی ساخت

خیبرخرم آباد در یک بازی برتر نسبت به حریف بوشهری خود، موفق شد سه امتیاز حساس را از آن خود کند و به رتبه نهم صعود کند.

لیگ یک/ سوپر گلهای خیبر از آنها مدعی ساخت

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و یکم رقابت های لیگ آزادگان، امشب آغاز شد که در یکی از این دیدارها، خیبر در استادیوم تختی خرم آباد با ارائه یک بازی خوب و منطقی و با استفاده از فضاهای به وجود آمده در خط دفاعی پارس جنوبی، از سد این تیم گذشت و یک پله در جدول رده بندی صعود کرد.


در این مسابقه و در دقیقه 16، پاس کاری های بازیکنان خیبر در میانه میدان با پاس احمد نصیری به آرش افشین همراه بود که این بازیکن پس از اینکه چند متری را جلو آمد و مدافع پارس را از پیش رو برداشت، با شلیکی دیدنی از فاصله 30 متری، توپ را به دور از دستان سنگربان پارس به طاق دروازه چسبید تا یک گل فوق العاده توسط ستاره این روزهای خیبر به ثمر برسد.
در نیمه دوم شاگردان ویسی در گوشه سمت چپ محوطه جریمه پارس صاحب یک ضربه کاشته شدند. عارف رستمی پشت این ضربه ایستگاهی رسید و با شوتی محکم، زیبا و دقیق توپ را به گوشه دروازه پارس فرستاد و گل دوم بازی را به ثمر رساند.


در حالیکه خیبر تیم برتر میدان بود، آنها پس از یک توپ گیری به موقع در میانه میدان و پاس های تک ضرب، عارف رستمی را از سمت چپ صاحب موقعیت کردند که شوت سرکش و زمینی او دقیقا به همانجایی رفت که گل دوم را به ثمر رسانده بود و پس از ورود توپ به دروازه، گل سوم خیبر به ثمر رسید تا آنها در آستانه یک پیروزی شیرین قرار بگیرند.


در دقیقه 78 سجاد موسوی موفق شد یکی از گل های خورده پارس را جبران کند ولی این گل برای کسب نتیجه پارس کافی نبود و خیبر در نهایت با پیروزی 3 بر یک موفق شد سه امتیاز حساس را از آن خود کند و با یک پله صعود، 29 امتیازی شده و به رده نهم جدول صعود کند.


علی کریمی که به عنوان مشاور مدیرعامل خیبر معرفی شده است، در این بازی نیز از نزدیک نظاره گر پیروزی تیمش بود. پس از حضور عبدالله ویسی در خیبر، این تیم روند خوبی را در پیش گرفته و آنها به 6 بازی بدون شکست و 3 پیروزی متوالی دست یافتند تا با این نتایج قابل توجه، خرم آبادی ها رفته رفته به جمع تیم های مدعی اضافه شوند.

دیدگاه‌ها