کد خبر : 1750351 | 31 فروردين 1400 ساعت 09:28 | 33.1K بازدید | 2 دیدگاه

عذرخواهی انصاری فرد از مربی آ.ا.ک

ماجرای کریم و مانوئل خیمنس چه بود؟(عکس)

​​​​​​​کریم انصاری فرد بازیکن ایرانی آ.ا.ک آتن یونان در تمرینات روز گذشته، از سرمربی تیمش بابت اختلافات پیش آمده، عذرخواهی کرد.

ماجرای کریم و مانوئل خیمنس چه بود؟(عکس) 
به گزارش "ورزش سه"، حدود دو ماه پیش بود که آ.ا.ک آتن در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی موفق شد با نتیجه 4 بر 2 از سد تیم ولس بگذرد. در آن دیدار کریم انصاری فرد از دقیقه 70 به میدان آمد که پس از بازی گفته شد که درگیری لفظی میان او و مانوئل خیمنس سرمربی اسپانیایی تیم رخ داده است.

حالا و پس از 2 ماه و در جریان دیدار دو روز پیش آ.ا.ک در برابر آستراس تریپولی در مرحله قهرمانی سوپرلیگ یونان، اختلافاتی میان مهاجم ایرانی این باشگاه با سرمربی تیم رخ داده که ظاهرا پس از پایان بازی و همچنین در تمرینات روز گذشته آ.ا.ک این مسئله حل شده است.

سایت خبری باشگاه  آاِک یونان خبر داده که مهاجم ایرانی این باشگاه پس از تعویض در دقیقه 53 واکنش شدیدی نسبت به خروجش از زمین نشان داده و از این تصمیم مربی تیمش ناراضی بوده است. گفتگوی شدیدی بین کریم و خیمنس سرمربی آ.ا.ک رخ داده که پاناگیوتیس سینتوتاس سنگربان این تیم با حضور در این درگیری لفظی، به قائله خاتمه داده است.

طبق روایت این سایت خبری، روز گذشته و پیش از آغاز تمرین آ.ا.ک در کمپ تمرینی این تیم حاضر شده و برای سایر اعضای تیم توضیحاتی را ارائه داده اند. مانوئل خیمنس در مورد اتفاقات رختکن رو به بازیکنان گفته است: ما به یک پیروزی رسیدیم که در ادامه راه به ما کمک زیادی می کند. رسیدن به پیروزی، برای همه ما که در اینجا هستیم، مهم است.
 
1593020

او ادامه داد: اما ما یک اتفاق بد هم داشتیم. مشکلی با کریم پیش آمد. مهم این است که این مشکل حل شد. ما قبلا صحبت کردیم و آن را حل کردیم. ما باید در بازیهای بعدی رو به جلو حرکت کنیم تا به موفقیت دست یابیم.
کریم انصاری فرد نیز پس از مربی خود شروع به صحبت کرد و در مورد اتفاق رخ داده در بازی دو روز پیش گفت: رفتار من درست نبود و من از همه عذرخواهی می کنم. بگذارید همه ما با هم و به سود آ.ا.ک آتن با قدرت به جلو حرکت کنیم تا به اهداف خود برسیم. باز هم، من از این رفتاری که از خود نشان دادم، عذرخواهی می کنم.

این وب سایت خبری در پایان نوشته است که باید دید آیا در بازی های بعدی تنش بین کریم و خیمنس واقعاً کاهش یافته است یا خیر. زیرا این دو نفر از ماه های قبل، همکاری و رابطه خوبی نداشته اند که این اختلافات دوباره در هر دو طرف افزایش یافته است.
 

دیدگاه‌ها