کد خبر : 1750375 | 31 فروردين 1400 ساعت 11:46 | 20.3K بازدید | 4 دیدگاه

گلر النصر برای بازی با فولاد مشخص شد

پس از ابتلای برد جونز سنگربان شماره یک النصر به ویروس کرونا، ولید عبدالله گلر دوم این تیم قرار است درون دروازه بایستد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فولاد ایران و النصر عربستان امشب و در سومین دیدار از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند که این دیدار تحت الشعاع ابتلای 9 عضو از کاروان النصری ها به کرونا از جمله 5 بازیکن و 4 کادر تدارکاتی قرار گرفته است.


در میان افراد مبتلا به کرونا، نام برد جونز سنگربان استرالیایی و باتجربه النصر نیز دیده می شود. برد جونز که در رقابت های لیگ قهرمانان فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و یکی از عوامل حضور این تیم در دیدار نیمه نهایی ACL بود، بدین ترتیب هر دو بازی متوالی مقابل فولاد را از دست داد.

 

1593051


النصری ها اکنون چاره ای ندارند تا از ولید عبدالله سنگربان ذخیره خود در برابر نماینده ایران استفاده کنند. عبدالله در این فصل تنها در 2 بازی درون دروازه النصر قرار گرفت که یک بازی مقابل الباطن با برتری 7 بر صفر نصراوی به پایان رسید و دیدار دوم که همین 10 روز پیش برگزار و با شکست 3 بر 2 النصر مقابل ضمک همراه شد.

 

1593052


ولید عبدالله فصل گذشته نیز تنها در 2 بازی موفق شد برای تیمش به میدان برود. یکی از این دیدارها در بازی تشریفاتی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین بود. جایی که صعود النصر به مرحله بعد قطعی شده بود و روی ویتوریا سرمربی این تیم از بازیکنان ذخیره اش استفاده کرد و نماینده امارات با یک گل آن بازی را برنده شد. دومین دیداری که ولید عبدالله برای النصر بازی کرد نیز در بازی جام حذفی مقابل عفیف بود که با برتری 5 بر یک النصر به پایان رسید.


حالا این دروازه بان 35 ساله و باتجربه این فرصت را دارد تا در دو بازی مقابل فولاد درون قفس توری تیمش قرار بگیرد. دیدار امشب دو تیم، از ساعت 22:30 برگزار می شود.

دیدگاه‌ها