کد خبر : 1750382 | 31 فروردين 1400 ساعت 12:29 | 39.4K بازدید | 6 دیدگاه

کاراگر هشدار داد:

کلوپ برود، کار FSG در لیورپول تمام است

جیمی کاراگر، ستاره سابق قرمزها، با انتقاد از FSG مالک باشگاه لیورپول، گفت که معتقد است تصمیم گیرندگان در آنفیلد بر مبنای سود شخصی تصمیماتی گرفته اند که تاثیر عظیمی بر این باشگاه می گذارد.

کلوپ برود، کار FSG در لیورپول تمام است

به گزارش "ورزش سه"، کاراگر می گوید که اگر یورگن کلوپ در نتیجه تصمیم FSG برای پیوستن لیورپول به سوپرلیگ اروپا این باشگاه را ترک کند، مالکان این باشگاه ظرف یک هفته کارشان در آنفیلد تمام است.

فاش شدن تصمیم دوازده تیم بزرگ اروپایی از جمله شش تیم بزرگ انگلیسی برای تشکیل سوپرلیگ خشم هواداران، فوتبالدوستان و سیاستمداران را در سراسر جهان برانگیخته است. 

مدافعان عنوان قهرمانی لیگ برتر نخستین تیم از بین دوازده تیم یاغی اروپایی بودند که پس از اعلام وجود سوپرلیگ باید به میدان می رفتند و قرمزها به این ترتیب خود را در مرکز توفان حمله ها و انتقادات یافتند. کاراگر به جان هنری و دیگر اعضای هیئت مدیره لیورپول هشدار داده است که ممکن است به زودی سرنوشتی مانند جورج ژیلت و تام هیکس، اعضای قبلی هیئت مدیره پیدا کنند و از این باشگاه بیرون شوند.

 

1593064

 

جیمی کاراگر در مصاحبه با شبکه اسکای گفت: "از سوی باشگاه من، تنها دلیل حضور لیورپول در این امر یا داشتن شانس حضور در این سوپرلیگ، این است که آنها شش جام اروپایی و 20 عنوان قهرمانی لیگ را کسب کرده اند. فقط یکی از این قهرمانی ها در زمان مالکیت FSG به دست آمده است.

آنها از هر چه که لیورپول در طول تاریخ انجام داده بود و هر دستاوردی که داشت، حتی از قبل از زمان بیل شانکلی، استفاده کردند تا جیب های خودشان را پر کنند.

بزرگترین چیز این است که همه مخالف این موضوع هستند. یورگن کلوپ در سال 2019 در این باره صحبت کرد و موضع خود را بسیار روشن کرده بود.

اگر لیورپول در دوازده ماه آینده و در پی این تصمیم سرمربی خود را از دست بدهد، آنگاه مالکان ظرف یک هفته از این باشگاه بیرون خواهند شد و بدون باشگاه خواهند ماند. می توانم به شما این اطمینان را بدهم.

 

1593062

 

این واقعا من را اذیت می کند چرا که این مالکان جدید لیورپول را از مالکان آمریکایی قبلی که باشگاه را بد اداره می کردند و توسط هواداران بیرون شدند، خریدند.

این مالکان باشگاه را برای دزدی و غارت خریدند. اکنون این باشگاه شش یا هفت برابر بزرگتر است و آنها پولی که می خواستند را درآورده اند و با لیورپول برنده لاتاری شده اند!"

کاراگر درباره سوپرلیگ گفت: "مردم از دیدن بازی رئال مادرید و لیورپول خیلی خسته خواهند شد. قبلا هیجان انگیز بود، این همان چیزی است که فوتبال اروپایی ارائه می دهد.

این باعث از بین رفتن و رو برگرداندن یک نسل از هواداران خواهد شد. خیلی خسته کننده می شود، هیچ چیز جذابی ندارد. قرار است از چه چیزی هیجان زده بشوم؟

من عاشق تماشای بازی های لیورپولم. فوتبال می تواند تو را به جایی ببرد که هیچ چیز دیگری نمی تواند تو را به آنجا برساند.این سوپرلیگ هرگز شما را به آن جایگاه نخواهد رساند."

دیدگاه‌ها