کد خبر : 1750394 | 31 فروردين 1400 ساعت 13:29 | 75.6K بازدید | 5 دیدگاه

در ادامه اعتراضات به سوپرلیگ؛

لیورپولی‌ها تی‌شرت جنجالی را نپوشیدند (عکس)

بازیکنان لیورپول از پوشیدن تی‌شرت های چمپیونزلیگ که در بازی برابر لیدز در رختکن این تیم قرار داده شده بود برای گرم کردن، خودداری کردند.

لیورپولی‌ها تی‌شرت جنجالی را نپوشیدند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که جهان همچنان در شوک اعلام وجود سوپرلیگ اروپا بود، این لیورپولی ها بودند که در بین دوازده تیم موسس سوپرلیگ، باید در اوج جنجال ها برای برگزاری مسابقه ای در لیگ برتر برابر لیدز به میدان می رفتند.

شاگردان یورگن کلوپ تنها یک روز پس از اعلام اینکه مالکان لیورپول با پیوستن به سوپرلیگ موافقت کرده اند برای برگزاری مسابقه با لیدز راهی الاند رود شدند.

 

1593081

 

قرمزها در رختکن خود تی‌شرت هایی مخصوص پوشیدن برای گرم کردن پیش از مسابقه یافتند که لوگوی چمپیونزلیگ را بر خود داشتند. قرمزها البته از پوشیدن این تی شرت ها که توسط حریف در رختکن قرار داده شده بود خودداری کردند.

 

1593080

 

در پشت این تی شرت ها نوشته شده بود: "فوتبال متعلق به هواداران است" و در جلوی آنها لوگوی چمپیونزلیگ با شعار "به شایستگی به دستش بیاور" نقش بسته بود.

 

1593078

 

یورگن کلوپ پیش از این بازی گفته بود که نظرش درباره سوپرلیگ همانی است که در سال 2019 بیان کرد؛ "امیدوارم هرگز اتفاق نیافتد". هر چند سرمربی لیورپول قرار دادن این تی شرت ها در رختکن تیم را یک "جوک" خواند.

 

1593079

 

کلوپ گفت: "اگر کسی فکر می کند که لازم است به ما یادآوری کند که باید به شایستگی جایگاهی در چمپیونزلیگ به دست بیاوریم، این یک جوک است، واقعا جوک است و این من را عصبانی می کند."

 

1593082

 

قرمزها تصمیم گرفتند که این تی شرت ها را نپوشند اما بازیکنان لیدز هنگام گرم کردن پیش از مسابقه تی شرتهای مشابهی بر تن داشتند.

قبل از آغاز مسابقه ویکتور اورتا، مدیر ورزشی لیدز، نیز از جایگاه تماشاگران این تی شرت خاص را بالا گرفت تا نظر خود درباره سوپرلیگ را به روشنی بیان کرده باشد.

 

1593084

 

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، درباره این تی شرت ها گفت: "این پیامی به مالکان بود. این پیامی برای مالکان لیورپول و هوادارانی که من می شناسم بود. یکی از سرمربیان این شش تیم از باشگاه جدا شده و پنج سرمربی دیگر نیز باید جدا شوند. این فقط شروع ماجرا خواهد بود و این قضیه مدام بزرگتر خواهد شد. به نظرم در فوتبال به اندازه کافی آدم هایی وجود دارند که نمی خواهند از این ایده حمایت شود."

 

 

 

 

دیدگاه‌ها