کد خبر : 1750408 | 31 فروردين 1400 ساعت 14:40 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

میزبانی در استان هم از دست می رود؟

معضل جدید پیش روی گیلانی‌های لیگ یک (عکس)

نور محل میزبانی سه تیم ملوان بندرانزلی، چوکای تالش و شهرداری آستارا با استانداردهای سازمان لیگ مطابقت ندارد و در صورتی که مشکلات مرتفع نشود، آنها باید ورزشگاه دیگری را برای میزبانی معرفی کنند.

به گزارش "ورزش سه"، آنطور که در نامه حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران آورده شده است، دو ورزشگاه سردار جنگل رشت و تختی انزلی شرایط مورد نظر را برای میزبانی در شب ندارند و همین موضوع برگزاری بازی ها در ماه رمضان که باید زیر نور انجام شود را در ابهام فرو برده است.


در نامه سازمان تاکید شده برخی از پروژکتورهای دو ورزشگاه سردار جنگل و تختی انزلی از کار افتاده و برای اینکه مجوز میزبانی در این دو ورزشگاه استان گیلان صادر شود، باید میزان نور این دو ورزشگاه ها با ترمیم پروژکتورها حداقل به 1000 لوکس برسد.


در بخش پایانی این نامه هشدار دهنده سازمان لیگ فوتبال ایران برای سه باشگاه چوکای تالش، ملوان بندرانزلی و شهرداری آستارا هم اینطور نوشته شده است:« در صورت عدم رفع مشکلات فوق  این سازمان نسبت به برگزاری مسابقات آن تیم در ورزشگاهی استاندارد و در زیر نور در خارج از استان گیلان اقدام خواهد کرد.»

 

1593108


پیش از آغاز ماه رمضان بازی ها زیر نور آفتاب انجام شده و حالا ملوان بندرانزلی باید نسبت به ترمیم ورزشگاه تختی برای ادامه میزبانی ها در انزلی اقدام کند.


همچنین تیم فوتبال شهرداری آستارا نیز که پس از بازسازی ورزشگاه آستارا به شهر خود بازگشته بود به دلیل مهیا نبودن نور ورزشگاه آستارا باید بار دیگر در ورزشگاه سردار جنگل بازی کند که حالا استانداردهای این ورزشگاه نیز مورد تایید سازمان لیگ قرار ندارد.
در این بین شاید بدشانس تر از همه چوکای تالش باشد که در فصل جاری به دلیل مشکلات ورزشگاه پوریای ولی تالش فرصت بازی در خانه را پیدا نکرده و در صورتی که مسئولان فوتبال گیلان از جمله رئیس اداره ورزش و جوانان و همینطور هیئت فوتبال استان گیلان نسبت به بهبود نور ورزشگاه سردار جنگل اقدام نکنند، باید حتی برای برگزاری بازی های خانگی از استان گیلان خارج شود.

 

گفتنی است شب گذشته تیم فوتبال بادران در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف شهرداری آستارا رفت و در شرایطی موفق شد با نتیجه 3 بر صفر این تیم را از پیش رو بردارد که نور ورزشگاه برای انجام بازی کافی نبود و با اعتراض تیم میهمان روبرو شد؛ ماجرایی که سبب شد سازمان لیگ امروز نامه ای به محتوای اشاره شده به سه باشگاه گیلانی لیگ و همینطور دو باشگاه چوکای تالش و شهرداری آستارا که در ورزشگاه سردار جنگل بازی می کنند، ارسال کند.

دیدگاه‌ها