کد خبر : 1750412 | 31 فروردين 1400 ساعت 20:49 | 22.6K بازدید | 3 دیدگاه

لیگ یک برای من تازه آغاز شده است

مهاجری: دیگر سرمان کلاه نمی رود

سرمربی تیم مس کرمان پس از برتری مقابل فجر سپاسی در یک دیدار خارج از خانه معتقد است در لیگ یک هیچ‌چیزی از قبل قابل پیش‌بینی نیست.

مهاجری: دیگر سرمان کلاه نمی رود

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان این روزها به رهبری رضا مهاجری سرمربی باتجربه خودش شرایط بسیار خوبی را تجربه می‌کند. آن‌ها در ادامه روند مناسبی که پیش‌گرفته‌اند روز گذشته موفق شدند در خانه فجر سپاسی یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر، به پیروزی برسند تا یک گام دیگر در جهت رسیدن به هدف خود بردارند.

 

در همین ارتباط رضا مهاجری در گفتگویی در ابتدا درخصوص حاشیه‌های که پس‌ازاین بازی برای تیم مس ایجاد شد و شرایط مس کرمان در آینده توضیحاتی ارائه داد

 

*آقای مهاجری سلام، ضمن تبریک بابت برتری شما در یک دیدار خارج از خانه مقابل فجر سپاسی، لطفاً ابتدا درباره حاشیه‌های پس از بازی و اتفاقات آن کمی برای ما توضیح دهید.
مهاجری: سلام، خدمت شما عرض کنم پس از پایان این دیدار زمانی که ما به سمت اتاق کنفرانس می‌رفتیم، تا حدی از سوی هواداران فجر مورد اهانت قرار گرفتیم. من در همین ارتباط به ناظر بازی معترض شدم و از ایشان درباره حضور افراد متفرقه گله کردم. اما به‌هرحال خودم فکر می‌کنم که حساسیت زیاد این دیدار به‌نوعی باعث این‌گونه مسائل شد که امیدوارم دیگر در ادامه مسابقات شاهد آن نباشیم. این در حالی است که فجری‌ها در دور رفت ما را با دو گل شکست دادند و ما با تمام احترام با آن‌ها رفتار کردیم و طبیعتاً همین انتظار را از مسئولان و طرفداران فجر داشتیم که متأسفانه به این شکل نبود.

 


*بازی بعدی شما مقابل نود ارومیه است و گویا دو بازی خارج از خانه پشت سر هم دارید. شرایط تیم در کل به چه شکلی است؟
مهاجری: خب به‌هرحال در نیم‌فصل دوم بازیکنان بیشتری جذب کردیم که با توجه به مصدومیت‌های احتمالی و ابتلای بازیکنان به کرونا و همچنین فشردگی بازی‌ها به مشکل برنخوریم. در همین برهه کنونی، ما میلاد نوری، وحید بیگی و همچنین پیمان میری را در اختیار نداریم، اما خدا را شکر دستمان خالی نیست. در شرایطی که در مقطعی از نیم‌فصل اول چوب این مسئله را خوردیم. زمانی بود که لیست ما با حضور هر سه گلر به 17 نفر حتی نمی‌رسید ولی امروز خدا را شکر هم رقابت سالم و خوبی ببین بچه‌های تیم به وجود آمده و هم کیفیت کار بالا رفته است.

 


*با توجه به اینکه فصل گذشته تیم جدیدی ساختید به نظر می‌رسد هرچقدر زمان بگذرد به نفع شما است؟
مهاجری: دقیقا همین‌طوراست، ازآنجاکه نسبت به فصل گذشته تنها چند بازیکن کنار ما ماندند، هرچه جلوتر رویم هماهنگی بین بازیکنان ما بیشتر می‌شود و روند تیم بهتر خواهد شد.

 


*شما دو برد خارج از خانه مقابل شاهین و فجر در نیم‌فصل دوم به دست آوردید، اما درمجموع فکرمی کنید در ادامه مسیر، استرس و ترس از عدم صعود آیا تیم شما را اذیت نخواهد کرد؟
مهاجری: ببینید ما طبق استراتژی که برای خود در نظر گرفتیم بازی به بازی پیش می‌رویم. درست است که هدفمان پایان فصل و صعود به لیگ برتر است اما نگاهمان و تمرکزمان تنها معطوف به بازی بعدی است بدون اینکه بدانیم دو هفته بعد به مصاف چه تیمی خواهیم رفت تا انشا الله با همین روند به هدف میان‌مدت خودمان که صعود به لیگ برتر است دست پیدا کنیم که البته کار سختی است.

 

 

1561903

 

 


*تجربه شکست مقابل استقلال خوزستان تا چه حدی به کار شما آمده است؟
مهاجری: بسیار برای ما این بازی درس‌های خوبی داشت. من همین‌جا باید صادقانه بگویم که لیگ برای منِ رضا مهاجری از آغاز نیم‌فصل دوم شروع شده است. من به‌نوعی از فضای لیگ یک دور بودم، چه ازلحاظ جذب بازیکن و تفکرات و ذهنیت‌هایی که نسبت به سخت‌افزار داشتم. در ادامه توانستیم با رفع کردن مشکلاتمان دیگر شاهد آن داستان بازی استقلال خوزستان نباشیم و خدا را شکر مقابل دو تیم مدعی و خوب مثل شاهین و فجر سپاسی آن‌هم خارج از خانه نشان دادیم که سرمان دیگر راحت کلاه نمی‌رود که امیدوارم با همین تمرکز و همین جدیت جلو برویم.

 


*البته هر بازی فشار خود را دارد و به نظر می‌رسد هیچ بازی ساده‌ای وجود ندارد.
مهاجری: صد در صد همین‌طور است که می‌گویید. برای مثال روز گذشته دیدیم که خوشه طلایی در زمین هوادار توانست بازی باخته را با یک برد خوب به پایان برساند و ازاین‌دست بازی‌ها در لیگ یک خیلی زیاد است. یا حتی همین گل ریحان که درواقع پایین جدول است موفق شده با همین فجر سپاسی مساوی کند و یا هوادار را برده است. همین خیبر خرم‌آباد که آرام‌آرام تبدیل به یک مدعی می‌شد یا ملوان که پس از سه پیروزی ناگهان به آرمان گهر بازی را واگذار می‌کند. در کل می‌خواهم بگویم در لیگ یک هیچ‌چیزی قابل پیش‌بینی نیست و شما نمی‌توانید خودتان را از قبل فاتح ان میدان بدانید و آن چیزی که شمارا برنده خواهد کرد اتفاقاتی است که در داخل زمین رخ می‌دهد و اگر بنا است اتفاقی بیفتد، باید شما قبل از آن در تمرین، تلاش و زحمت خودتان را کشیده باشید تا بتوانید در روز مسابقه موفق از زمین خارج شوید و این غیرقابل‌تصور است که تیمی در لیگ یک از قبل برنده باشد.

دیدگاه‌ها