کد خبر : 1750415 | 31 فروردين 1400 ساعت 14:57 | 40.6K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای آاس:

دلیل جالب پاسخ مثبت اتلتیکو به سوپرلیگ

اتلتیکو مادرید یکی از سه باشگاه اسپانیایی حاضر در سوپرلیگ اروپایی خواهد بود.

دلیل جالب پاسخ مثبت اتلتیکو به سوپرلیگ

به گزارش "ورزش سه"، سوپرلیگ اروپا در صورت توافق 12 باشگاه موسس با یوفا و فیفا از تابستان پیش رو رسما شروع به کار خواهد کرد. فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید و رئیس سوپرلیگ اروپا شب گذشته به دفاع از این ایده پرداخت و گفت که ادامه حضور در لیگ قهرمانان و رقابت های تحت پوشش یوفا، باعث مرگ باشگاه های بزرگ می شود.

 

 

1394497

 

 

رئال به همراه بارسا و اتلتیکو، شش باشگاه انگلیسی و سه باشگاه ایتالیایی، تیم های حاضر در سوپرلیگ هستند و هر کدام برای شروع 350 میلیون یورو دریافت خواهند کرد که باعث نجات اقتصادی شان در دوران پاندمی کرونا می شود.

 

اتلتیکو مادرید روز پنجشنبه پیشنهاد حضور در سوپرلیگ را دریافت کرد و در نهایت پاسخ شان مثبت بود. عصر روز گذشته باشگاه مادریدی با انتشار بیانیه ای از پاسخ مثبت به حضور در سوپرلیگ خبر داد. در این بیانیه قید شده بود که اتلتیکو عدم حضور در میان بزرگان فوتبال اروپا را بی مسئولیتی می داند و اینکه حق باشگاه حضور در بالاترین سطح فوتبال است.

 

 

1593087

 

 

طبق ادعای آاس، سران اتلتیکو ابتدا با حضور در سوپرلیگ مخالف بودند اما متوجه شدند که در صورت پاسخ منفی، از سویا درخواست خواهد شد تا به این تورنمنت ملحق شود و به همین دلیل ترجیح دادند پاسخ مثبت بدهند. اتلتیکو نمی خواست شانس حضور در این تورنمنت را از دست بدهد و در عوض شاهد حضور سویا در میان بزرگان باشد.

 

دیدگاه‌ها