کد خبر : 1750421 | 31 فروردين 1400 ساعت 15:55 | 44.7K بازدید | 5 دیدگاه

در رختکن از سوپرلیگ حرف نمی زنیم

زیدان: سوپرلیگ؟ بروید و از پرز سوال کنید

زین الدین زیدان در مقابل سوپرلیگ موضع خود را فاش نکرد و سوالات در این زمینه را متوجه رئیس باشگاه رئال مادرید دانست.

زیدان: سوپرلیگ؟ بروید و از پرز سوال کنید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا شب در زمین کادیز به میدان خواهد رفت. دیداری از هفته 32 لالیگا که رئال به پیروزی در آن نیاز حیاتی دارد. پس از توقف برابر ختافه رئال مادرید دیگر حق امتیاز از دست دادن ندارد.

مطابق انتظار نخستین سوال از زین الدین زیدان در نشست خبری در مورد سوپرلیگ اروپا بود. تورنمنتی که قرار است تابستان پیش رو با شرکت رئال و 11 باشگاه دیگر برگزار شود و دیگر خبری از حضور این تیم ها در لیگ قهرمانان نخواهد بود.

 

 

1592000

 

 

زیدان در پاسخ به این سوال گفت:« این سوال را باید از فلورنتینو پرز رئیس باشگاه بپرسید. من اینجا هستم تا از بازی فردا حرف بزنم و نه چیز دیگر. مسائل دیگر به من ارتباطی ندارند.»

 

غایبان رئال:« ادن هازارد و تونی کروس با ما نخواهند بود. در مورد هازارد بارها گفته ام که اگر 100 درصد آماده نباشد، در فهرست قرار نمی گیرد و او اکنون چنین شرایطی ندارد. مهمتر از هر چیزی حس خود بازیکن است و ادن فعلا مهیای بازی ها نیست.»

 

 

1538549

 

 

شرایط فیزیکی بازیکنان و خستگی مضاعف:« الان زمان پاپس کشیدن نیست. ممکن است در یک مقطع به شدت خسته باشید و شرایط بدنی بازیکنان افت کند اما در چند روز همه چیز می تواند عوض شود. الان ما قدمی به عقب برنخواهیم داشت و دنبال توجیه و بهانه نیستیم.»

 

احتمال جریمه یوفا و اخراج رئال از نیمه نهایی لیگ قهرمانان:« در مورد این موضوع در رختکن صحبت نکرده و نخواهیم کرد. بازی حساسی برابر کادیز داریم و تمرکز روی فوتبال است.»

 

صحبت با رئیس باشگاه:« بله؛ صحبت کرده ایم ولی قرار نیست اینجا در موردش حرف بزنم. از بازی سوالی دارید، پاسخ می دهم.»

 

فلورنتینو پرز رئیس رئال بامداد امروز در برنامه ال چیرینگیتو و در پاسخ به سوالی در مورد جذب کیلیان امباپه گفت که خیال هواداران راحت باشد. زیزو در واکنش به این قضیه گفت:« اگر رئیس این را گفته ...... (می خندد). واقعیت این است که من فقط به کادیز فکر می کنم.»

 

 

1590983

 

 

واران و کارواخال:« هر دو هیچ مشکلی ندارند و فردا بازی می کنند. این خبر خوبی است.»

 

ترجیح دادن لیگ قهرمانان به لالیگا:« خیر، موافق نیستم. در این هشت ماه خیلی اتفاقات رخ داده است. همین چند ماه پیش من در آستانه برکناری بودم و بازیکنانم فاقد ارزش بودند. مهم این است که در هر دو جام شانس قهرمانی داریم. در حال رقابتیم و این راضی کننده است. هر اتفاقی بیفتد، تا روز پایانی  دست از مبارزه بر نمی داریم. نمی دانم در نهایت قهرمان می شویم یا خیر ولی همه توان مان را می گذاریم.»

 

دیدگاه‌ها