کد خبر : 1750425 | 31 فروردين 1400 ساعت 16:00 | 9.4K بازدید | 5 دیدگاه

او به وقتش سرمربی می‌شود، به وقتش برادر؛

آقاخان: آلومینیوم با منصوریان در حد سهمیه است

آقاخان می‌گوید که پس از پایان مصدومیت، آماده است تا به تیمش کمک کند.

آقاخان: آلومینیوم با منصوریان در حد سهمیه است

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی آقاخان در مورد شرایط آلومینیوم اراک قبل از بازی با پیکان گفت: خداراشکر در هفته جاری تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده جدال با پیکان هستیم. متاسفانه هفته گذشته امتیاز مهمی را از دست دادیم و حالا به دنبال جبران هفته قبل هستیم. بدون شک با تدابیر آقای منصوریان، برای شکست پیکان به میدان می‌رویم و با کمک خدا سه امتیاز را به دست می‌آوریم.

 

آقاخان که در نیم فصل اول با مشکلاتی مواجه بود و در آستانه جدایی بود، با انتخاب منصوریان به این تیم بازگشت. او در این خصوص گفت: متاسفانه در نیم فصل اول با تمام انگیزه ای که برای بازگشت به میادین داشتم بازهم درگیر مصدومیت های خفیف و جزئی می‌شدم. در ادامه مشکلاتی پیش آمد که فکر می‌کردم جدایی به صلاح است اما با آمدن آقای منصوریان به تیم جلسه ای با ایشان داشتم و حالا با قلبم در خدمت ایشان هستم و برای خوشحال کردن هواداران تلاش میکنیم.

 

مرتضی آقاخان درباره شرایط کار با منصوریان گفت: علی آقا جدا از این که سرمربی تیم هستند، مثل برادر بزرگ ما رفتار می‌کنند و این را بگویم که به موقع برای ما سرمربی هستند و به موقع برادری می‌کنند و همین موضوع همدلی تیم را افزایش داده و حالا همه برای موفقیت تیم تلاش میکنیم.

وی درباره ادامه لیگ و هدف گذاری آلومینیوم گفت: آلومینیوم سال اولی است که در لیگ برتر است و باید به دنبال ثبات باشد. خداراشکر در نیم فصل اول تیم نتیجه گرفته و ما علاوه بر اینکه میتوانیم در جدول لیگ بمانیم، نیم نگاهی هم به کسب سهمیه آسیایی چه از طریق لیگ و چه آسیا خواهیم داشت و این مستلزم کار و تلاش بیشتر در زمین تمرین است.

 

آقاخان که در چند هفته اخیر به عنوان یار تعویضی به میدان آمده، به نظر می‌رسد در هفته‌های آینده بتواند یار مثمرثمر منصوریان در مسابقات باشد. او در این خصوص گفت: در تیم ما فرقی ندارد چه کسی بازی کند. سرمربی تصمیم می‌گیرد کدام بازیکن در زمین باشد و کدام روی نیمکت بنشیند. هدف ما موفقیت در لیگ است و مطمئن باشید فرقی ندارد من بازی کنم یا نه. در تمرین تلاش میکنم خودم را به کادرفنی ثابت کنم و مطمئنم کادرفنی هم به دنبال شایسته سالاری است.

دیدگاه‌ها