کد خبر : 1750426 | 31 فروردين 1400 ساعت 16:14 | 33K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای گاردین:

تردید چلسی و سیتی و احتمال کناره‌گیری از سوپرلیگ

دو باشگاه چلسی و منچسترسیتی ممکن است از شرکت در سوپرلیگ جدید اروپا منصرف شوند.

تردید چلسی و سیتی و احتمال کناره‌گیری از سوپرلیگ

به گزارش "ورزش سه"، چلسی و منچسترسیتی یکی از 12 باشگاه موسس سوپرلیگ اروپا محسوب می شوند. تورنمنتی که بامداد روز گذشته خبر رسمیت یافتنش منتشر و باعث انقلابی در دنیای فوتبال شد.

بسیاری معتقدند برگزاری این سوپرلیگ باعث مرگ فوتبال می شود ولی فلورنتینو پرز رئیس رئال و سوپرلیگ، بامداد امروز به دفاع از این ایده پرداخت و گفت که اگر سوپرلیگی نباشد، باشگاه های بزرگ به زودی ویران می شوند.

 

 

1591209

 

 

درست بر خلاف نظر اکثریت دوست داران فوتبال که مخالف سوپرلیگ هستند. از دیروز موج مخالفت های گسترده ای علیه سوپرلیگ به راه افتاده و باید دید در نهایت باشگاه های موسس چه برنامه ای برای شروع خواهند داشت. یوفا تهدید کرده است که بازیکنان این تیم ها حق حضور در رقابت های اروپایی را نخواهند داشت.

 

 

1589566

 

 

طبق ادعای گاردین، دو باشگاه منچسترسیتی و چلسی حالا دچار تردید شده اند و شاید به زودی از سوپرلیگ کنار بکشند. طبق این گزارش، سیتی و چلسی تحت تاثیر مخالفت های گسترده جامعه فوتبال احتمال جدا شدن از باشگاه های موسس را بررسی می کنند. 

گاردین مدعی شده است که کمتر از نیمی از باشگاه های موسس، هر اتفاقی که رخ بدهد، روی ایده سوپرلیگ باقی خواهند ماند و مابقی به خاطر مسائل اقتصادی و اینکه از قافله بزرگان عقب نمانند، با حضور در سوپرلیگ موافقت کرده اند.

دیدگاه‌ها