کد خبر : 1750441 | 31 فروردين 1400 ساعت 17:43 | 7.9K بازدید | 6 دیدگاه

فولاد با چه ترکیبی به جدال با النصر خواهد رفت؟

شاگردان جواد نکونام بازی سختی امشب با النصر خواهند داشت و پیروزی برابر این تیم امید برای صعود را بسیار افزایش خواهد داد.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال فولاد ایران باید از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه مرسول پارک شهر ریاض به مصاف النصر عربستان برود. فولاد در حالی به این دیدار پا خواهد گذاشت که النصری‌ها با ویروس کرونا در اردوی خود مواجه شده‌اند و در مدت اخیر ۹ عضو این تیم دچار این ویروس شده است. جونز دروازه بانی استرالیایی النصر به دلیل مبتلا شدن به کرونا این دیدار را از دست داده است.جواد نکونام اما برای این دیدار قطعا برنامه ریزی خاصی خواهد داشت تا بتواند با کسب سه امتیاز حساس برای مسابقات آتی آماده شود و البته صدرنشینی گروه را مال تیمش کند.

 

 

1593132

 

 


فولاد اما به نظر نمی‌رسد تغییرات زیادی در ترکیبش برای این دیدار داشته باشد. محسن فروزان به مانند سه بازی قبل درون دروازه‌ خواهد ایستاد. او دو کلین شیت داشته و تنها یک گل برابر السد دریافت کرده و درون دروازه توانسته عملکرد خوبی از خود نشان بدهد.

 

زوج عارف آقاسی و مهران موسوی به مانند سه بازی قبل در این دیدار احتمالا حضور خواهند داشت اما در پست مدافع کناری، چهار بازیکن شانس حضور دارند. مجتبی نجاریان و صالح حردانی در پست مدافع راست و مهران درخشان مهر و وحید حیدریه در سمت چپ خط دفاعی گزینه‌های موجود هستند.

 

محمد آبشک و زبیر نیک‌نفس برای این دیدار شانس بیشتری نسبت به محمد میری و احمد عبدالله زاده برای حضور در ترکیب اصلی خواهند داشت. آیاندا پاتوسی به عنوان هافبک نفوذی، فرشاد احمدزاده به عنوان وینگر راست و لوسیانو پریرا به عنوان مهاجم برای تیم نکونام حاضر خواهند بود و در پست وینگر چپ بین ساسان انصاری و محمدرضا عباسی یکی به میدان می‌رود.

 


روی نیمکت ذخیره اما فولاد بازیکنان قابلی چون احسان مرادیان، میلاد بدرقه، احمدرضا جلالی، حسین ابراهیمی، محمد قاسمی نژاد، ایوب والی، شروین بزرگ، سینا شاه عباسی، علی غلام‌زاده، عارف غلامپور، موسی کولیبالی، ابراهیم سلجوقی، صابر حردانی و یوسف کی‌شمس نیز دارد که می‌توانند در هر دقیقه از بازی با تشخیص کادرفنی به میدان بیایند.

دیدگاه‌ها