کد خبر : 1750475 | 31 فروردين 1400 ساعت 20:50 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: به توصیه باشگاه درباره سوپرلیگ حرف نمی‌زنم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، از صحبت درباره سوپر لیگ اروپایی امتناع کرد.

پیولی: به توصیه باشگاه درباره سوپرلیگ حرف نمی‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، میلان جزو 12 باشگاهی محسوب می شود که آمادگی خود را برای حضور در رقابت‌های سوپرلیگ اروپایی اعلام کرده است؛ مسابقاتی که به نظر می رسد بسیاری از مسائل را تحت تأثیر قرار خواهد داد و به طور کلی شواهد حاکی از آن است که به جز باشگاه های حاضر در این لیگ سایر نهادها و حتی هواداران با برگزاری آن مخالف هستند.

 

استفانو پیولی، سرمربی میلان، در کنفرانس خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل ساسولو در این باره گفت: " من به توصیه های باشگاهم گوش می دهم که از من درخواست کرده روی کار و اهدافمان تمرکز کنم. ما آنچه در آینده اتفاق می افتد را ارزیابی خواهیم کرد. اکنون زمان مناسبی نیست که در این باره صحبت کنیم.

 

 

1593165

 

 

میلان در چند سال گذشته هرگز در جمع چهار تیم برتر قرار نگرفته است. این یک هدف مهم برای ما خواهد بود که رشدمان را ثابت کند. ما یک هدف مهم داریم که برای مان بسیار اهمیت دارد. ما روی این موضوع متمرکز هستیم. خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی می افتد. تکرار می کنم حالا زمان مناسبی برای صحبت در مورد سوپرلیگ نیست."

 

پیولی درباره دیدار برابر ساسولو: " این یک مسابقه متفاوت نسبت به دیدار برابر جنوا خواهد بود. ساسولو تیم خوبی محسوب می شود و ما باید برای این مسابقه کاملا آماده باشیم. هر دو تیم دوست دارند حمله کنند بنابراین ما می‌توانیم فضای بیشتری داشته باشیم اما به طور کلی ساسولو حریف دشواری است.

 

 

1588902

 

 

ما با چند مشکل روبرو هستیم. ایبرا، تئو هرناندز، چالهان اوغلو و بن‌ناصر در تمرین مشکل داشته اند و ما وضعیت آنها را فردا مورد بررسی قرار می‌دهیم."

دیدگاه‌ها