کد خبر : 1750495 | 31 فروردين 1400 ساعت 21:59 | 15.4K بازدید | 1 دیدگاه

کامبک الوحده به یاران شجاع خلیل زاده

در دور سوم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الوحده موفق شد تا شکست دو بر صفر را با پیروزی 3 بر 2 عوض کند.

به گزارش "ورزش سه"، دور سوم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از امشب آغاز شد که در یکی از این دیدارها تیم های الوحده امارات و الریان قطر به مصاف هم رفتند و در حالیکه یاران شجاع با 2 گل از حریف پیش بودند، در نهایت این نماینده امارات بود که برنده بازی شد.

 

 

1593179

 


در این بازی و در دقیقه 13، یک ارسال از سمت چپ به روی دروازه پس از چند کش و قوس به شجاع خلیل زاده رسید و این بازیکن با حضور به موقع درون محوطه شش قدم و با یک شوت، دروازه الوحده را باز کرد و تیمش را پیش انداخت. در نیمه دوم نیز عبدالعزیز حاتم گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند تا شاگردان لوران بلان با 2 گل از حریف خود پیش بیفتند.


پس از خروج عمر خریبین و اسماعیل مطر دو بازیکن کلیدی الوحده، این تیم به بازی بازگشت. ابتدا مانیا عیده بازیکن جوان و 20 ساله الوحده اختلاف را به یک گل رساند تا اینکه طوفان تیم اماراتی در دقایق پایانی شکل گرفت. خلیل الحمدی در دقیقه 85 حساب کار را به تساوی کشاند و در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده فارس جمعه تیر خلاص را بر پیکر الریان وارد کرد تا الوحده با نتیجه 3 بر 2 برنده این دیدار شود.

 

 

1593180

 


با این پیروزی، الوحده 4 امتیازی شد تا امیدهایش برای صعود از این گروه را حفظ کند. الریان که در بازی با پرسپولیس نیز با یک گل پیش افتاده بود، برای دومین دیدار متوالی کامبک خورد و در قعر جدول گروه جای گرفت.

دیدگاه‌ها