کد خبر : 1750496 | 31 فروردين 1400 ساعت 22:03 | 20.9K بازدید | 14 دیدگاه

عیسی پنالتی گرفت، ترابی گل زد؛

کامبک پرسپولیس تنها پنج دقیقه بعد از گل گوآ

تیم پرسپولیس از روی نقطه پنالتی و همچنین چند دقیقه بعد روی یک ارسال، بازی را به نفع خود تغییر داد.

کامبک پرسپولیس تنها پنج دقیقه بعد از گل گوآ

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل‌محمدی که با گل دقیقه 13 ادو بدیا ستاره اسپانیایی از این تیم هندی عقب افتاده بودند، با حملات گسترده روی دروازه گوآ خیلی زود گل خورده را جبران کردند. عیسی آل کثیر در محوطه جریمه و پشت به دروازه گوآ صاحب توپ بود و توسط فرناندس سرنگون شد و داور به نشانه گرفتن پنالتی در سوتش دمید.

 

نکته جالب این‌که پشت ضربه پنالتی ابتدا محمدحسین کنعانی‌زادگان ایستاد اما سپس مهدی ترابی توپ را از او گرفت و موفق به گلزنی شد تا پیروزی گوآ تنها 5 دقیقه دوام داشته باشد. مهدی ترابی نیز نام خود را به عنوان گلزن به فهرست لیگ قهرمانان 2021 اضافه کرد.

 

 

1593195

 

 

چند دقیقه بعد این بار ارسال از روی نقطه کرنر در سمت چپ به مهدی ترابی رسید و او با سانتری تماشایی سیدجلال حسینی را در موقعیت گلزنی قرار داد. کاپیتان شماره 4 پرسپولیس با پرشی فوق العاده و ضربه ای دقیق برای دومین بار دروازه سینگ را گشود تا پرسپولیس در دقیقه 25 از حریف پیش بیفتد.

 

با این نتیجه حالا پرسپولیس برای اولین بار در لیگ قهرمانان 2021 با پیروزی به رختکن می‌رود. مهدی ترابی نیز با سه پاس گل و یک گل، خود را به عنوان یکی از موثرترین بازیکنان آسیا معرفی می‌کند.

دیدگاه‌ها