کد خبر : 1750500 | 31 فروردين 1400 ساعت 22:36 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک النصر بازی با فولاد را از دست داد (عکس)

پس از ابتلای 9 عضو تیم فوتبال النصر به ویروس کرونا، حالا یکی از هافبک های اصلی این تیم نیز به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی دور مانده است.

به گزارش "ورزش سه"،  تیم فوتبال النصر عربستان که در دو دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان آسیا یک مساوی برابر الوحدات اردن و یک پیروزی ارزشمند مقابل السد قطر به دست آورده،در شرایطی برابر فولادخوزستان قرار گرفته که تعدادی از بازیکنان این تیم به بیماری کرونا مبتلا شده اند و حالا پیش از بازی مشخص شد که یکی از هافبک های این تیم نیز به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی دور مانده است.

 

 

1593187

 


عبدالمجید الصلیهم هافبک مصدوم زردپوشان عربستانی به همین دلیل در مقابل شاگردان نکونام حضور ندارد و مشکل دیگری بر مشکلات منزس سرمربی برزیلی تیم افزوده است. شنیده می شود این بازیکن که یکی از نفرات ثابت نماینده عربستان در دو بازی پیشین بود، در دیدار برگشت برابر فولادخوزستان نیز آماده حضور در ترکیب اصلی نخواهد شد.


النصر در شرایطی مقابل فولادخوزستان قرار گرفته که در آخرین مرحله تست‌گیری کرونا از اعضای این تیم مشخص شد ۹ نفر از آنها مبتلا به کرونا شده‌اند. برد جونز، دروازه‌بان و ستاره النصر و  همچنین عبدالرحمن العبید، عبدالعزیز العلاوی، اسامه الخلف و فراس البریکان ۴ بازیکن سعودی‌ها به دلیل ابتلا به کرونا در دیدار مقابل فولاد حضور ندارند و چهار نفر دیگر از اعضای کادر فنی و اجرایی این تیم نیز مبتلا به کووید۱۹ شده‌اند و حالا مصدومیت هافبک این تیم نیز دغدغه جدید کادر فنی به شمار می رود.

دیدگاه‌ها