کد خبر : 1750506 | 31 فروردين 1400 ساعت 23:16 | 46.5K بازدید | 4 دیدگاه

اخباری بالاخره نظر AFC را جلب کرد (عکس)

دروازه بان تراکتور به عنوان بهترین بازیکن بازی امشب تیمش مقابل نیروی هوایی عراق انتخاب شد.

اخباری بالاخره نظر AFC را جلب کرد (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم تراکتور بعد از دو تساوی مقابل پاختاکور (3-3) و شارجه (0-0) سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 را امشب مقابل نیروی هوایی عراق برگزار کرد. این دیدار هم به مانند دو دیدار قبلی تراکتور با نتیجه مساوی (0-0) به پایان رسید.

 

در شبی که خستگی به شدت روی عملکرد بازیکنان تراکتور تاثیر گذاشته بود، محمدرضا اخباری به مانند دو بازی قبلی، درون دروازه تیمش خوش درخشید. اخباری روی چند موقعیت حریف با جایگیری و عکس العمل های به موقع و مناسب خود توانست به خوبی دروازه تراکتور را بسته نگاه دارد.

 

 

 

1593200

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان بازی تراکتور و نیروی هوایی، محمدرضا اخباری را با توجه به عملکرد خوبی که در این بازی داشت به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب کرد تا این بازیکن بعد از دو بازی درخشش سرانجام جایزه بهترین بازیکن میدان را دریافت کند.

 

گفتنی است که محمدرضا اخباری در بازی با پاختاکور سیوهای نجات بخش و حساسی داشت اما با توجه به دریافت سه گل، به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب نشد. او در بازی با شارجه موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شد اما AFC کایوی برزیلی را به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب کرد.

دیدگاه‌ها