کد خبر : 1750566 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 10:49 | 37.4K بازدید | 44 دیدگاه

اعتماد به نفس زیاد، کار دست الدحیل می دهد

روزنامه الوطن در مطلبی درباره بازی با استقلال نوشت که الدحیل به دشوارترین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان رسیده است.

اعتماد به نفس زیاد، کار دست الدحیل می دهد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الوطن در مطلبی به دیدار حساس امشب استقلال در برابر الدحیل پرداخته و نوشته است: الدحیل امروز عصر  به مصاف استقلال می رود. بازی که در دور سوم گروه C و در استادیوم دوم کینگ عبدالله برگزار می شود. الدحیل پس از پیروزی مقابل الشرطه و توقف برابر الاهلی، به مصاف یک حریف سخت می رود.


در ظاهر امر، شاید این یک بازی متعادل به نظر برسد ولی واقعیت امر این است که پس از تساوی الدحیل مقابل الاهلی، این دیدار یکی از دشوارترین مسابقات الدحیل در این گروه است. جایی که آنها باید با استقلال صدرنشین که 6 امتیاز دارد، مصاف دهند.  الدحیل با 4 امتیاز دوم است و الاهلی با یک امتیاز سوم و الشرطه بدون امتیاز در قعر جدول جای گرفته است.


کادر فنی الدحیل در آخرین جلسه تمرینی تلاش کرد تا با انجام تمرینات خاص، آنها را از لحاظ آمادگی بدنی به وضعیت ایده آلی برساند. بخصوص اینکه در روزهای آتی شاهد حضور مداوم بازیکنان در میادین خواهیم بود و به دلیل فشردگی مسابقات، قوای جسمی بازیکنان تحلیل می رود.  


در مسابقه امروز، الدحیل باید مراقب اعتماد به نفس بیش از حد باشد. علاوه بر احترام به رقیبی که می خواهد با پیروزی در این بازی صدر جدول را حفظ کند، ضروری است که الدحیل با در نظر گرفتن نتایج و سطح رقبا در دو بازی گذشته، این مسابقه را با تمام قدرت انجام دهد.


الوطن در پایان به سابقه تقابل دو تیم اشاره کرده و نوشته است: تقابل امروز تیم الدحیل با همتای ایرانی خود، سومین جدال دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا است. در سال 2019، دو تیم در مرحله گروهی دو بار به مصاف هم رفتند که الدحیل در بازی رفت و در استادیوم عبدالله بی خلیفه به پیروزی 3 بر صفر رسید و بازی برگشت در استادیوم آزادی به تساوی یک – یک به پایان رسید.

دیدگاه‌ها