کد خبر : 1750600 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 13:04 | 22.3K بازدید | 3 دیدگاه

روزهای آفتابی در انتظار ستاره ولزی؛

با اخراج مورینیو؛ شروعی دوباره برای بیل

گرت بیل، ستاره ولزی تاتنهام، با اخراج ژوزه مورینیو از این تیم اکنون فرصتی برای شروعی دوباره به دست آورده است.

با اخراج مورینیو؛ شروعی دوباره برای بیل

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل، ستاره رئال مادرید، با پیوستنش به تاتنهام نه تنها شور تازه ای در زندگی ورزشی خود به وجود آورد بلکه هیئت رییسه تاتنهام را نیز هیجان زده کرد. بیل روزهایی ناامیدکننده در رئال مادرید داشت و بیشتر اوقات را روی نیمکت گذراند و زمان بسیار کوتاهی فرصت بازی را پیدا کرد.

این مشکل با بازگشت ستاره ولزی به لندن حل شد و پیوستن او به تاتنهام با حضور مورینیو روی نیمکت این تیم همزمان شد. مورینیو و بیل پیشتر نیز با هم رو به رو شده بودند و زمانی که سرمربی پرتغالی هدایت منچستریونایتد را بر عهده داشت از بیل خواهش کرده بود که به تیم او بپیوندد، اتفاقی که البته رخ نداد.

 

1593407

 

زمانی که بیل به تاتنهام پیوست سرمربی پرتغالی سعی کرد تا با او به شکل ویژه ای کار کند، اما بیل درگیر مصدومیت شد و سرعت و ریتم این دو با یکدیگر تناسبی نداشت. بیل بالاخره در ماه فوریه به اوج آمادگی خود رسید و توانست در لیگ برتر دبل کند و در لیگ اروپا نیز گل های بیشتری بزند، اما او هیچوقت به صورت منظم و در تمام طول 90 دقیقه، آنطور که هری کین و سون هیونگ مین در تاتنهام بازی می کردند، از سوی مورینیو به کار گرفته نشد. با بررسی اطلاعات و دقایقی که او به زمین رفته است مشخص می شود که بیل از نظر تعداد دقایق بازی هجدهمین بازیکن در ترکیب تاتنهام بود. سرمربی تاتنهام بیشتر مایل به استفاده از لوکاس مورا و برگوین بود هر چند که بیل توانسته بود تعداد گل های زیادی را برای تیم به ثمر برساند و بازیکن هلندی هیچ گلی نزده بود.

 

1593405

 

در حال حاضر بیل قرار است زیر نظر رایان میسون، سرمربی موقت تاتنهام  که سابقه بازی در این تیم را نیز دارد، بازی کند که از خودش جوان تر است و در سال 2018 از فوتبال خداحافظی کرده است. میسون که پیش از این مربی آکادمی تاتنهام بود اکنون تا زمانی که دنیل لوی، رییس این باشگاه، سرمربی دیگری پیدا کند، هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت و به نظر نمی رسد که این مربی جوان ریسک کنار گذاشتن ستاره ای مثل گرت بیل را در این مقطع حساس به جان بخرد.

 

1593404

 

سرمربی موقت تاتنهام پیش از بازی برابر ساوتهمپتون در پاسخ به پرسشی درباره گرت بیل و دیگر بازیکنانی که به کار خواهد گرفت، گفت: "درباره بازیکنانی که استفاده خواهم کرد باید بگویم که تنها کاری که می توانم بکنم این است که تیمی را برگزینم که در مسابقه پیروز شوند. رفتار و نگرش گروهی که امروز تمرین کردند و گروهی که دیروز تمرین کردند عالی بود و در طول 12 تا 14 ساعت آینده تصمیم خواهم گرفت."

حالا نوبت بیل است تا با درخشش در ترکیب تاتنهام، اشتباه مورینیو در بازی ندادن به او را به همگان یادآوری کند و شاید بتواند به این ترتیب قرارداد قرضی خود در تاتنهام را به قراردادی دائمی تبدیل کند و دیگر مجبور نباشد به نیمکت رئال مادرید دوخته شود.

دیدگاه‌ها