کد خبر : 1750601 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 13:13 | 224.5K بازدید | 143 دیدگاه

مدافع پرسپولیس در اینستاگرام ترند شد؛

کنعانی‌زادگان و شرح عجیب برای پنالتی از دست رفته

مدافع تیم پرسپولیس با انتشار پستی عجیب، ماجرای از دست دادن پنالتی در بازی با گوای هند را شرح داد.

کنعانی‌زادگان و شرح عجیب برای پنالتی از دست رفته

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های پرسپولیس و گوای هند در حالی با برتری 2-1 قرمزها به اتمام رسید که شاگردان یحیی گل‌محمدی فرصت این را داشتند تا در پایان نیمه اول گل سوم را هم بزنند اما برخلاف پنالتی اول، محمدحسین کنعانی زادگان مدافع شماره شش قرمزها پشت توپ ایستاد و این بار کادرفنی اجازه داد او ضربه را بزند.

 

کنعانی که سابقه گل کردن پنالتی در بازی با النصر عربستان را داشت، شوت خود را محکم به وسط دروازه زد و در حالی که تصور می‌شد سینگ گلر جوان هندی ها با پرش به کناره ها فریب بخورد و دروازه اش باز شود اما این اتفاق رخ نداد و او با پا به خوبی این پنالتی را مهار کرد تا مدافع سرخ ها مغموم و ناراحت شود.

پس از بازی انتقادات بسیار زیادی از سوی هواداران پرسپولیس نسبت به کنعانی انجام شد. آن‌ها معتقد بودند که باتوجه به تصمیم کادرفنی، پنالتی زن اول تیم باید پشت توپ می‌ایستاد و وقتی ترابی در این راه موفق بوده، دلیلی برای تغییر زننده ضربه وجود ندارد. در این بین البته حامیان کنعانی‌زادگان هم بودند که با اشاره به نتیجه بازی، انتقادات را سخت‌گیرانه قلمداد می‌کردند.

 

1593411

 

 

حالا چند ساعت پس از پایان بازی، کنعانی‌زادگان با انتشار پستی در اینستاگرام، دلیل زدن ضربه به وسط دروازه را توصیه زنده یاد علی انصاریان دانسته است. او نوشت: «دلم تنگه برات داش علی. امروز 75 روز شد که نداریمت. یادته گفتی پنالتی بزن حسین. نترس حسین... گفتی دلت قرض باشه. محکم برو پشت توپ. گفتم من بغل پا به گوشه دروازه می‌زنم گفتی محکم بزن وسط.»

 

1593410

 

وی افزود: «چند بازی می‌خوام یک پنالتی به سبک مورد علاقت بزنم و تقدیمت کنم. نه این که بخوام خودنمایی کنم که من ذره ای در مقابل هوادار نیستم. این هوادار حسین کنعانی رو ساخته و هیچوقت فراموش نمیکنم. داش‌علی دعا کن، برای من و برای تیم.»

 

این پست که حدود 200 هزار لایک نیز به خود گرفته، با کامنت های متفاوتی نیز از سوی هواداران پرسپولیس مواجه شده است. عده‌ای از آن‌ها اعتقاد دارند که کنعانی‌زادگان نباید این ادعا را در مورد علی انصاریان مطرح می‌کرد که امکان صحبت درباره آن برایش ممکن نیست و بخشی دیگر هم باتوجه به نیت مدافع پرسپولیس، به حمایت از او پرداخته‌اند.

 

1593221

 

آنچه که باعث برخی نارضایتی ها از تصمیم کنعانی شده، فشاری است که در نیمه دوم و بعد از هدر دادن این پنالتی ممکن بود روی دروازه پرسپولیس بیاید و برد قاطع این تیم را با یک نتیجه شکننده تغییر دهد.

 

از طرف دیگر در لیگ قهرمانان آسیا 2021 بازی رودررو اهمیتی ندارد و تفاضل گل در اولویت است. بنابراین گلزنی کنعانی زادگان می‌توانست مسیر صعود قرمزها را هموارتر کند.

دیدگاه‌ها