کد خبر : 1750605 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 13:36 | 65.8K بازدید | 22 دیدگاه

کلیپ پرسپولیس و اعتراض هواداران به گلادیاتور

بعد از اینکه انتشار گزارشی پیش از اعزام پرسپولیس به هند باعث اعتراض فدراسیون میزبان و شکایت آنها به AFC شد، اینبار کلیپی که پیش از دیدار با گوا در نظر گرفته شد نیز با واکنش هواداران پرسپولیس همراه شد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که انتشار گزارش مربوط به گذشته تاریخی دو کشور پیش از اعزام پرسپولیس به هند در نهایت با شکایت فدراسیون این کشور و اعتراض کتبی آنها به ای اف سی همراه شد، باشگاه پرسپولیس ضمن عذرخواهی در چند مرحله در تلاش بوده تا این موضوع را فیصله دهد. با این حال در اقدامی عجیب این باشگاه برای کلیپ روحیه بخش خود پیش از دیدار برابر گوا بار دیگر با مونتاژ تصاویری از فیلم گلادیاتور موج اعتراضی هواداران خودی را در پی داشته است.

 

هواداران پرسپولیس اما اینبار خودشان دست به کار شدند و در زیر این پست حماسی، اعتراض‌شان را نسبت به مسئول اینستاگرام و باشگاه پرسپولیس درج کردند. بیشتر کامنت‌ها اعتراض به نحوه برخورد فوتبالی با این موضوع بوده است و اینکه آنها اعتقاد دارند نباید بعد از عذرخواهی‌های چند مرحله‌ای از کشور میزبان اکنون با انتشار تصاویری مبارزه طلبانه و دور از فضای فوتبال بار دیگر در مسیری قرار گیرند که نشان از روحیه جوانمردانه نخواهد داشت.

 

در این ویدئو کلیپ که با تصاویری از گل‌های پرسپولیس در دیدارهای قبلی میکس شده، مبارزه خونین شمشیر و چنگ شیر و ... اما برخلاف انتظاری که مسئولان باشگاه داشته اند این کلیپ نتوانسته حس مبارزه طلبی و روحیه بخشی را القا کند و بیشتر از قبل اعتراض هواداران را در پی داشته است.

 

1593416

 

1593417

 

در این بین شاید ساخت کلیپ‌های روحیه بخش و انگیزشی که پیش از این نیز شاهد آن بودیم به خودی خود یک ایراد محسوب نشود و حتی پیش از این مورد استقبال ویژه هواداران و بازنشر آنها نیز قرار می‌گرفته اما در برهه کنونی که این باشگاه با فدراسیون هند به چالش خورده، باید به هواداران این تیم حق داد که از باشگاه خود انتظار داشته باشند کمی محتاط‌تر و با درک شرایط اقدام به انتشار اخبار و ویدئو کلیپها کند.

دیدگاه‌ها