کد خبر : 1750610 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 13:58 | 16K بازدید | 1 دیدگاه

سه امتیاز تا نهمین قهرمانی پیاپی؛

قهرمانی در یک‌قدمی؛ آتش‌بس فلیک و حمیدزیچ! (عکس)

کسب عنوان قهرمانی حتی بزرگترین دشمنی ها را هم کم رنگ می کند و حالا بایرن مونیخ تنها سه امتیاز با قهرمانی در بوندسلیگا فاصله دارد.

قهرمانی در یک‌قدمی؛ آتش‌بس فلیک و حمیدزیچ! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بایرن مونیخ نهایت استفاده را از لغزش و شکست 2-1 لایپزیش برابر کلن برد و توانست بایر لورکوزن را 2-0 شکست دهد. تنها چهار هفته به پایان این فصل باقی مانده است و باواریایی ها اکنون با فاصله ای 10 امتیازی از لایپزیش صدرنشین هستند و تنها سه امتیاز دیگر تا قهرمانی فاصله دارند.

این به آن معنا است که پیروزی برابر ماینس در شنبه آینده نهمین قهرمانی پیاپی بایرنی ها را در سی و یکمین هفته فصل تضمین خواهد کرد.

پس از هر دو گل بایرن مونیخ که در دقایق 7 و 13 نیمه اول توسط چوپو موتینگ و کیمیچ به ثمر رسید، هانسی فلیک و حسن صالح حمیدزیچ، سرمربی و مدیر ورزشی بایرن، در کنار زمین با خوشحالی با یکدیگر دست دادند و به نظر می رسید برای دقایقی اختلافات شدید خود را که پهلو به دشمنی می زند، از یاد برده اند.

1593432

 

1593431

 

اختلافاتی که فلیک با صالح حمیدزیچ داشت، دلیل اصلی جدایی این سرمربی موفق در پایان فصل از بایرن است.

در دقیقه هفت بازی این بایرنی ها بودند که به گل اول رسیدند. ارسال آلابا به دهانه دروازه لورکوزن را توماس مولر قطع کرد اما هرادکی با یک واکنش به موقع توپ را برگشت داد؛ توپ برگشتی مقابل اریک چوپو موتینگ قرار گرفت و او هم با یک ضربه تماشایی، حساب کار را 1-0 کرد.

تنها دقایقی بعد و در دقیقه یازده بازی این کیمیچ بود که توانست گل دوم را برای باواریایی ها به ثمر برساند. روی یک ارسال از سمت چپ، توپ با دفع ناقص مدافعان لورکوزن مقابل کیمیچ قرار گرفت و او هم با یک ضربه دقیق، دروازه لورکوزن را برای بار دوم باز کرد.

 

 

 

دیدگاه‌ها