کد خبر : 1750616 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 14:10 | 19.5K بازدید | 1 دیدگاه

در یک پیام ویدیویی؛

پشیمانم؛ عذرخواهی رسمی مالک لیورپول از هواداران

پس از کناره گیری لیورپول، از سوپرلیگ اروپا مالک این باشگاه رسما از هواداران پوزش خواست.

پشیمانم؛ عذرخواهی رسمی مالک لیورپول از هواداران

به گزارش "ورزش سه"، پروژه سوپرلیگ اروپا که با حضور دوازده تیم بزرگ و ثروتمند اروپایی کلید خورده بود، ظرف 48 ساعت و با کناره گیری نیمی از تیم های حاضر، یعنی شش تیم بزرگ انگلیس موسوم به بیگ سیکس، متوقف شد.

سوپرلیگ اروپا به محض اعلام وجود با مخالفت های گسترده ای از سوی هواداران، فوتبال دوستان، سیاستمداران و همچنین نهادهای قانونگذار فوتبال رو به رو شد. این اعتراضات در انگلیس، مهد فوتبال، شدت بیشتری داشت و هواداران این شش باشگاه بزرگ با حضور در بیرون استادیوم ها و با در دست داشتن پلاکاردهای اعتراض آمیز، مخالفت خود را با این پروژه اعلام کردند.

 

 

1592889

 

 

شدت فشارها آنقدر زیاد بود که شش تیم انگلیسی یکی پس از دیگری اعلام کردند از این پروژه کناره گیری خواهند کرد.

باشگاه لیورپول نیز که هوادارانش شدیدترین واکنش ها را به تصمیم این تیم در پیوستن به سوپرلیگ نشان داده بودند، در توییتی نوشت: "باشگاه فوتبال لیورپول می تواند تایید کند که دخالت ما در برنامه پیشنهادی تشکیل سوپر لیگ اروپا متوقف شده است."

 

این پایان کار نبود و جان ویلیام هنری مالک لیورپول نیز با انتشار پیامی ویدیویی از هواداران این تیم عذرخواهی کرد:«  می خواهم از همه هواداران و هواداران لیورپول به دلیل ناراحتی که در 48 ساعت گذشته به آنها وارد کرده ام عذرخواهی کنم. باید گفت که این پروژه بدون حمایت طرفداران هرگز زنده نمی ماند. در این 48 ساعت، شما کاملاً روشن کردید که این پروژه زنده نخواهد ماند.

 

 

1593449

 

 

من می خواهم از یورگن کلوپ، بیلی هوگان مدیرعامل باشگاه، بازیکنان و همه کسانی که در لیورپول سخت تلاش می کنند، عذرخواهی کنم. آنها هیچ مسئولیتی در قبال اتفاقات اخیر ندارند. در این شرایط آنها ناخواسته بیشترین آسیب را دیدند. آنها باشگاه شما را دوست دارند و برای افتخارآفرینی شما هر روز تلاش می کنند. باز هم متأسفم و من تنها کسی هستم که مسئول این اتفاقات است که طی چند روز گذشته به وجود آمد. این چیزی است که من فراموش نمی کنم و این قدرتی را نشان می دهد که هواداران امروز دارند و به حق در آینده خواهند داشت.»

 

 

1593450

 

 

هنری در ادامه گفت:« بیش از یک دهه قبل و زمانی که با چالش هایی که فوتبال با آن درگیر است، مواجه شدیم، رویای ما همان رویای شما بود و تلاش زیادی کردیم تا باشگاه تان پیشرفت کند. کار ما هنوز تمام نشده است و من امیدوارم این را درک کنید که حتی زمانی که اشتباه می کنیم، تلاش ما این است که بهترین اقدام لازم را برای باشگاه تان انجام دهیم.

من در این تلاش باعث رنجیده خاطر شدن شما شدم؛ بار دیگر متاسفم و من به تنهایی مسئول این جو منفی که طی روزهای اخیر بر پا شد هستم. این را از یاد نخواهم برد. اگر این همه گیری جهانی یک چیز را نشان داد، آن این بود که هواداران چقدر برای ورزش ما و تمامی ورزش ها حیاتی هستند؛ این در تمامی ورزشگاه های خالی نمایان شد. واقعا سال دشواری برای همه ما بوده است و در واقع کسی نیست که از این ماجرا متاثر نشده باشد.»

 

دیدگاه‌ها