کد خبر : 1750635 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 16:01 | 8.5K بازدید | 4 دیدگاه

فروزان در مسیر رویایی نکونام در سه فینال سخت

دروازه‌بان باتجربه فولاد خوزستان بار دیگر توانست نمایش موفقی در جمع شاگردان نکونام از خود به جا بگذارد و اگر بدشانس نبود دومین کلین شیت خود را در مرحله گروهی ثبت می‌کرد تا تیمش نیز شانس صعود بالایی برای خود شکل دهد.

فروزان در مسیر رویایی نکونام در سه فینال سخت

به گزارش "ورزش سه"، بعد از عملکرد موفق برابر السد قطر که با کری‌خوانی زیادی از سوی ستاره‌های حریف و خط و نشان کشیدن برای بازی برگشت همراه شد، فروزان در دیدار برابر النصر عربستان که یکی از تیم‌های مدعی این گروه محسوب می‌شود نیز توانست در دو موقعیت جدی مانع از شکل گیری گل حریف شود.

النصر عربستان که در فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان توسط پرسپولیس حذف شده بود و حواشی زیادی را برای فوتبال ایران و این باشگاه شکل داده بود، در این فصل نیز در قامت مدعی صعود از این گروه ظاهر شده و در جدالی برتر پیش از تقابل با شاگردان جواد نکونام، السد قطر را با سه گل شکست داده بود تا همه نگران این دیدار و نتیجه آن باشند. با این حال شاگردان جواد نکونام با همان تاکتیک پذیری فوق العاده و عملکردی دفاعی موفق توانستند از این حریف سرسخت نیز امتیاز بگیرند و اگر خوش شانس بودند دستیابی به سه امتیاز نیز از دسترس آنها دور نبود.

 

محسن فروزان که اولین فصل حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند، با انگیزه‌ای بالا به دنبال جاه طلبی در این رقابت و حضور به همراه تیمش در مراحل بالاتر است و این موضوع را به خوبی در عملکردش طی دیدارهای اخیر نشان داده است. جایی که طی سه بازی اخیر بارها با واکنش‌های خود باعث شده مهاجمان رقیب برای دستیابی به گل ناکام بمانند. او و تیمش اکنون مسیر سخت‌تری را طی سه بازی باقیمانده پیش رو خواهند داشت و باید دید در سه دیدار باقیمانده برابر السد قطر، النصر عربستان و الوحدات اردن قادر خواهند بود به امتیازات لازم برای صعود دست یابند و یک هدف بزرگ را به سرانجام برسانند یا خیر.

دیدگاه‌ها