کد خبر : 1750665 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 18:20 | 28.4K بازدید | 7 دیدگاه

آنیلی: هرگز از جذب کریستیانو رونالدو پشیمان نیستم

آندره آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس، هرگونه شایعه پیرامون پشیمانی او از جذب کریستیانو رونالدو را تکذیب کرده است.

آنیلی: هرگز از جذب کریستیانو رونالدو پشیمان نیستم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در تابستان سال 2018 با قراردادی به ارزش 99 میلیون پوند کریستیانو رونالدو را از رئال مادرید به خدمت گرفت تا این فوق ستاره پرتغالی بتواند بعد از سال 96-1995 به قهرمانی دوباره آنها در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.

 

 

1593514

 

 

با این حال از زمان حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس، این تیم نتوانسته از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بالاتر برود. در واقع همین مسئله باعث شده که شایعاتی پیرامون پشیمانی رئیس بیانکونری از جذب این بازیکن به گوش برسد اما آندره‌آ آنیلی به شکل جدی این موضوع را تکذیب کرده است.

 

آنیلی در مصاحبه ای پیرامون این موضوع گفت: "اشتباه در جذب رونالدو؟ نه هرگز اینگونه نبوده و اگر همین فردا هم موقعیت جذب او را داشتم دوباره این کار را انجام می‌دادم. همچنین در مورد پیرلو نیز همین گونه است. ثبات به ما این اجازه را می دهد که مسیر رشد را با سرمایه گذاری روی بازیکنان و مربیان جوان، حتی در اولین تجربه آنها، دنبال کنیم.

 

 

1593515

 

 

وقتی ما کریستیانو رونالدو را به یوونتوس آوردیم این انتقال 4 میلیون یورو برای سایر باشگاه‌ها نیز درآمدزایی داشت. ما به دنبال این هستیم که قهرمانان دیگر را در تمام سطوح اینجا بیاوریم."

دیدگاه‌ها