کد خبر : 1750677 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 19:45 | 44.4K بازدید | 4 دیدگاه

یک مقصد غیرمنتظره در انتظار هانسی فلیک

یوونتوس به دنبال همکاری با هانسی فلیک، سرمربی موفق بایرن مونیخ برای فصل بعد است.

یک مقصد غیرمنتظره در انتظار هانسی فلیک

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک، سرمربی آلمانی و 56 ساله بایرن مونیخ هفته گذشته اعلام کرد که دیگر علاقه ای به ادامه همکاری با این باشگاه ندارد و در پایان فصل از بایرن جدا خواهد شد. اگرچه اخبار حاکی از احتمال بالای حضور هانسی فلیک روی نیمکت تیم ملی آلمان به جای یوواخیم لوو و بعد از رقابت های یورو 2020 است، اما نشریه بیلد مدعی شد ممکن است مقصد این سرمربی باتجربه در فصل بعد ایتالیا باشد.

 

1588602

 

آندره آ پیرلو در اولین فصل حضور روی نیمکت یوونتوس چندان موفق عمل نکرد و احتمال تغییر این سرمربی جوان در فصل تابستان وجود دارد. یوونتوس علاقه زیادی به همکاری با هانسی فلیک داشته و قصد دارد به زودی مذاکرات با این سرمربی آلمانی را آغاز کند. هانسی فلیک در دوره نزدیک به دو سال حضور در بایرن مونیخ عملکرد فوق العاده ای داشته و با این تیم فاتح شش گانه شد. یوونتوس امیدوار است با استخدام این سرمربی باتجربه به سالها ناکامی خود در لیگ قهرمانان بالاخره پایان دهد.

 

البته شایعاتی در مورد تمایل تیم هایی از لیگ برتر نیز به جذب هانسی فلیک شنیده شده، اما همچنان به نظر می رسد تیم ملی آلمان محتمل ترین گزینه برای این سرمربی باشد. هانسی فلیک پیش از این سابقه حضور روی نیمکت ژرمن ها به عنوان دستیار یوواخیم لوو را نیز داشته و با فضای رختکن این تیم کاملا آشنا است.

دیدگاه‌ها