کد خبر : 1750735 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 00:25 | 303.1K بازدید | 67 دیدگاه

سی‌آرسون را در دیوار دفاعی قرار ندهید!

رونالدو اشتباه بزرگ را تکرار کرد (عکس)

کریس رونالدو اشتباه که در دیدار مقابل پورتو انجام داد و منجر به حذف یووه از چمپیونزلیگ شد را در دیدار امشب مقابل پارما تکرار کرد.

رونالدو اشتباه بزرگ را تکرار کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در دیداری از هفته سی و دوم سری آ میزبان پارماست و در دقیقه 25 بود که تیم میهمان روی یک ضربه آزاد به گل رسید؛ گلی که با اشتباه کریس رونالدو به ثمر رسید. ستاره پرتغالی که در دیوار چهار نفره تیمش قرار گرفته بود، در هنگام ضربه به جای پریدن، صورتش را پوشاند و توپ دقیقا از بالای سرش عبور کرد و وارد دروازه یووه شد.

 

1593600

 

توپ دقیقا از بالای سر رونالدو عبور کرد و در صورتی که او مانند بازیکنان کناری می‌پرید، ضربه گاستون بروگمان وارد دروازه نمی‌شد.

 

نکته قابل توجه اینکه خوان کوادرادو، هافبک کلمبیایی یوونتوس، با دراز کشیدن پشت دیوار دفاعی، امکان فرستادن توپ از زیر پاهای هم تیمی هایش را مسدود کرده بود و رونالدو هیچ بهانه ای برای نپریدن نداشت اما به نظر می رسید او بیش از نگران برخورد توپ به صورتش بوده است.

 

1593588

 

تانکردی پالمری، گزارشگر بی‌این اسپورت نوشت:" یه بار دیگه جاگیری مضحک کریس رونالدو در دیوار دفاعی مقابل ضربه آزاد، اجازه داد که پارما به گل برسه؛ به عنوان تنها نفری که نپرید. اگه  اینقدر نگران صورت قشنگشه، دیگه نذاریدش اونجا."

 

این حرکت رونالدو یادآور اشتباه بزرگ او در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ مقابل پورتو بود. در آن دیدار در حالی که یوونتوس با نتیجه 2-1 از تیم 10 نفره پورتو پیش بود، رونالدو روی ضربه آزاد سرجیو اولیویرا پشت کرد و توپ از بین پاهایش عبور کرده و وارد دروازه شد. هرچند یوونتوسی ها گل سوم را وارد دروازه پورتو کردند اما در نهایت به دلیل گل زده کمتر در خانه حریف شکست خوردند.

 

1593587

 

جالب اینکه پس از آن اتفاق، گری لینه‌کر، ستاره سابق فوتبال انگلیس و مجری برنامه "مچ آو د دی" گفته بود که رونالدو به دلیل ایستادن در دیوار دفاعی نمی خورد زیرا نمی تواند بی حرکت بایستد؛ اما این بار دقیقا برعکس دفعه قبل، ستاره پرتغالی با بی حرکت ایستادن باعث باز شدن دروازه تیمش شد.

 

1593589

 

دیدگاه‌ها