کد خبر : 1750749 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 01:28 | 16.3K بازدید | 2 دیدگاه

پرچم کمک داور، علیه نراتزوری

اسپتزیا 1-1 اینتر؛ بدشانس به معنای واقعی

اینتر در شبی که با شکست میلان می توانست اختلافش را با این تیم به 12 امتیاز برساند، با یک تساوی ناامید کننده همچنان صدرنشین باقی ماند.

اسپتزیا 1-1 اینتر؛ بدشانس به معنای واقعی

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و دوم رقابت های سری آ ایتالیا اینتر در حایل در استادیوم آلبرتو پیکو مهمان تیم رده پانزدهمی اسپتزیا بود که  آنها با اطلاع از شکست میلان، به دنبال افزایش اختلاف خود با روسونری بودند اما در پایان شاگردان آنتونیو کونته با وجود ارائه یک بازی کاملا برتر و یک طرفه، موفق به کسب پیروزی نشدند.


در این مسابقه دیگو فاریاس در دقیقه 12 از گوشه محوطه جریمه با یک شوت محکم دروازه اینتر را باز کرد. سمیر هندانوویچ گلر باتجربه اینتر روی این گل خوب کار نکرد و توپ از زیر بغل او وارد دروازه شد تا تیم میزبان در اولین شوت خود به سمت دروازه، به گل برسد.


در ادامه حملات پردامنه اینتر به روی دروازه بالاخره در دقیقه 39 جواب داد. یک پاس به درون محوطه جریمه به اشرف حکیمی رسید و ارسال این بازیکن به پریشیچ رسید که شوت او در ابتدا بلاک شد و در برگشت این بازیکن کروات موفق شد گل تساوی را برای اینتر به ثمر برساند.

 

1593622


اینتر در نیمه دوم کلکسیونی از موقعیت متفاوت را از دست داد. ابتدا در دقیقه 53 شوت لائوتارو مارتینز روی اشتباه سنگربان اسپتزیا به تیر دروازه برخورد کرد. در دقیقه 68 لوکاکو در مصافی تک به تک با ایوان پروویدل گلر اسپتزیا به شکل عجیبی این موقعیت عالی را از دست داد.


در دقیقه 80 اینتر صاحب یک موقعیت خوب شد که شوت لائوتارو برای دومین بار در این بازی به تیر دروازه برخورد کرد و راهی بیرون شد. در دقیقه 85 اینتر به گل رسید و مردود اعلام شد. یک ارسال خوب برای حکیمی و نفوذ این بازیکن از راست، با یک پاس رو به جلو برای لوکاکو همراه بود که مهاجم نراتزوری گل دوم را به ثمر رساند ولی پیش از این، حکیمی در شرایط آفساید قرار داشت و این گل رد شد.


چند دقیقه بعد اینتر بار دیگر یک گل آفساید به ثمر رساند. یک پاس در عمق عالی به لائوتارو رسید که این بازیکن با یک شوت فنی دروازه اسپتزیا را باز کرد اما این گل نیز در شرایط آفساید به ثمر رسید و این گل نیز مردود اعلام شد.

 

1593623


در نهایت و در شبی که اینتر 63 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و 20 بار به سمت دروازه میزبان شوت زد، در برابر تنها شوت درون چارچوب اسپتزیا تن به یک تساوی داد تا اختلاف آنها با یوونتوس کمتر شود. اینتر با این مساوی76 امتیازی شد و اختلافش را با میلان به 10 امتیاز رساند و یوونتوس نیز با 65 امتیاز، در فاصله 11 امتیازی نراتزوری قرار دارد.

 

دیدگاه‌ها