کد خبر : 1750793 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 11:40 | 45.6K بازدید | 50 دیدگاه

نباید ضربه ایستگاهی نقطه ضعف ما باشد؛

گل‌محمدی: گروه ما به هیچ عنوان ساده نیست

سرمربی پرسپولیس می‌گوید که گروه پرسپولیس ساده نیست و حریفان این تیم قدرت زیادی دارند.

گل‌محمدی: گروه ما به هیچ عنوان ساده نیست

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی برگشت با گوآ حضور یافت و در خصوص سه پیروزی تیمش در بازی‌های رفت مورد سوال قرار گرفت و همچنین درباره بازی های بعدی این تیم نیز اظهار نظر کرد. گل‌محمدی همچنین به مشکلات تیم پرسپولیس اشاره و از مسئولان این تیم تقاضا کرد که نسبت به حل مشکلات، اقدام کنند.

 

او با اشاره به وضعیت گروه پرسپولیس و این ادعا که گروه پرسپولیس ساده تر از بقیه قلمداد می‌شود، اظهار داشت: نتایجی که گرفتیم حاصل تلاش تمام بازیکنان است و خصوصا بازیکنان با اعتماد به نفس و تمرکز توانستند نتایج خوبی کسب کنند. شاید فکر کنند گروه ما ساده است و به همین خاطر نتایج مناسب کسب شده اما واقعا گروه ما ساده نیست و همین تیم گوآ که ما بازی آخرمان را انجام دادیم، فکر می‌کردند یک تیم ضعیفی باشد اما همه دیدند کیفیت خوبی دارند و با برنامه، دونده و منسجم بازی می‌کنند. آن‌ها با قلبشان بازی می‌کنند و همه میبینیم که گروه ما سخت است.


یحیی با اشاره به دو تیم دیگر گروه توضیح داد: از آنطرف الریان و الوحده با بازیکنان و مربیان خیلی حرفه‌ای حضور دارند و همه این‌ها باعث شده گروه ما جزو سخت‌ترین گروه ها باشد. بازیکنان ما نگاه و رویکرد خوبی به مسابقات دارند. بازیکنان ما با تلاش مضاعف توانسته‌اند نتایج خوب را کسب کنند و این در حالی است که بازیکنان ما با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. ما با مشکلات زیادی وارد مسابقات شدیم و جا دارد از مسئولان باشگاه هم تقاضا کنم که نسبت به حل مشکلات زودتر اقدام کنند.

 

 

1593733

 

 

وی در واکنش به اینکه هر دو گل دریافتی این تیم از روی ضربه ایستگاهی بوده و آیا برنامه‌ای برای حل این مشکل دارند، گفت: ما باید یک مقدار نظم دفاعی را در زمان ضربه ایستگاهی بیشتر کنیم.همچنین جاگیری دروازه‌بان مسائلی بود که در آن ضربات ایستگاهی گل خوردیم. فرصت زیادی برای تمرین هم نیست اما باید سعی کنیم تمرکز خوبی روی ضربات داشته باشیم و به شکلی نشود که نقطه ضعف تیم ما شود. این اتفاق و دو گلی که خوردیم، قبلا کم تکرار شده بود اما اینکه در این مسابقات انجام شده باید با تمرین و تمرکز بیشتر مساله را برطرف کنیم.

 

 او همچنین در پایان صحبت هایش اعلام کرد که پیروزی در نیمی از مسابقات مهم نیست و تیمش باید در تمام بازی ها به برتری برسد.

 

گل‌محمدی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند با همین نتایج ادامه دهد؟ گفت: موفقیت در نصف مسابقات مهم نیست و باید در سه بازی بعدی هم نتیجه بگیریم. هدفمان این است که با حداکثر امتیاز صعود کنیم و همه بازی هایی که پیش رو داریم، برایمان مهم است و باید با تمرکز بالا وارد بقیه مسابقات شویم. اگر فکر کنیم کار تمام است به مشکل بزرگی میخوریم و باید سعی کنیم انگیزه را تا آخرین لحظه مسابقات ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها