کد خبر : 1750813 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 13:34 | 28.9K بازدید | 13 دیدگاه

دوئل مطهری و قایدی با ترابی در آسیا

با پایان دور رفت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، ستاره های استقلال و پرسپولیس در چند بخش رقابت نفس گیری با هم دارند.

به گزارش "ورزش سه"، دور سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و بررسی عملکرد فردی بازیکنان در هر بخش جالب توجه است که در این میان، نبرد میان مطهری و ترابی در بخش بهترین پاسورهای لیگ و جدال قایدی و ترابی در زمینه بیشترین خلق موقعیت دیدنی است.


ارسلان مطهری که در 2 بازی برای استقلال به میدان رفته، موفق به ثبت 3 پاس گل شده است. او شب گذشته زمینه ساز دو گل تیمش بود و یک گل نیز به ثمر رساند تا مرد اول آبی پوشان در خط حمله باشد. در سوی مقابل نیز مهدی ترابی حضور دارد. او نیز 3 بار در بازی های پرسپولیس پاس گل داده است.

 

 

 

 

1593770

 


ترابی در بازی برابر الوحده پاس تک گل بازی را به حسینی داد، مقابل الریان نیز زمینه ساز گل کامیابی نیا بود و مقابل گوا هم مجددا به جلال حسینی یک پاس گل داد. مطهری هم شب گذشته سازنده گل های دیاباته و اسماعیلی بود و برابر الاهلی هم به قایدی پاس گل داد تا این دو نفر برای کسب عنوان بهترین پاسور ACL با یکدیگر در رقابت باشند. 


البته ترابی و مطهری در این بخش تنها نیستند و محمد البریک از الهلال نیز با 3 پاس گل با آنها در رتبه اول مشترک قرار دارد. ضمن اینکه فرشید اسماعیلی با 2 پاس گل، دیگر بازیکن ایرانی حاضر در میان برترین های این بخش است.


در بخش خلق موقعیت نیز مهدی ترابی با اختلاف زیاد صدرنشین است. ستاره این روزهای پرسپولیس تاکنون در 3 بازی موفق به خلق 14 موقعیت شده که آمار بسیار خوب و قابل توجهی است. مهدی قایدی نیز با 9 ایجاد فرصت گلزنی، در تعقیب ترابی است. امید عالیشاه با 8 و هروویه میلیچ با 7 خلق موقعیت در میان 10 نفر برتر حضور دارند تا این آیتم در اختیار سرخابی های پایتخت باشد.

 

 

1593769

 


با توجه به اینکه در صورت صعود استقلال و پرسپولیس به دور بعدی این رقابت ها احتمال رویارویی دو تیم زیاد است، جدال ترابی و عالیشاه با قایدی، مطهری و میلیچ برای تصاحب بهترین های این بخش جالب توجه خواهد بود البته باید توجه داشت که دور برگشت این رقابت ها باقی مانده و قطعا این آمار دستخوش تغییرات خواهد شد.

دیدگاه‌ها