کد خبر : 1750833 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 15:29 | 23.3K بازدید | 3 دیدگاه

پایان کار آنیلی در یوونتوس با پایان سوپرلیگ؟ (عکس)

آندره آ آنیلی و مالک یووننتوس پس از منتفی شدن برگزاری سوپرلیگ شاید مجبور به ترک یوونتوس شود.

به گزارش "ورزش سه"، پروژه سوپرلیگ اروپا با رهبری دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس شکست خورد. 48 ساعت کافی بود تا با موج مخالفت های هواداران، یوفا و فیفا، باشگاه های موسس یکی یکی کنار بکشند و در نهایت تنها رئال و بارسا باقی بمانند و دیگر عملا امکان برگزاری این رقابت ها وجود نداشته باشد.

اد وودوارد مدیر اجرایی یونایتد در پی این اتفاق از سمتش استعفا کرد ولی در مورد دیگر مدیران باشگاه های موسس، حداقل تاکنون چنین چیزی را شاهد نبوده ایم و بیشتر تنها به یک عذرخواهی اکتفا کرده اند.

 

 

1593805

 

 

امروز تیتر یک گاتزتا دلو اسپورت به آندره آ انیلی مالک یووه اختصاص داشت:« معمای آنیلی» و نوشته است که آینده او در راس باشگاه مبهم تر از همیشه است.

 

توتو اسپورت نشریه نزدیک به یوونتوس معتقد است که شرایط آنیلی در یوونتوس چندان هم پیچیده نیست و او فعلا به کار خود بدون مشکل ادامه خواهد داد ولی گاتزتا معتقد است شاید جان اِلکان به زودی جای آنیلی را به عنوان همه کاره یوونتوس اشغال کند.

آنیلی روز گذشته بار دیگر تاکید کرد که باشگاهش روی ایده سوپرلیگ می ماند ولی اینتر و میلان، دو باشگاه دیگر ایتالیایی نه تنها از سوپرلیگ کنار رفتند که از هواداران شان نیز رسما پوزش خواستند. آنیلی و یوونتوس حالا تتهاتر از همیشه در ایتالیا به نظر می رسند.

 

دیدگاه‌ها