کد خبر : 1750872 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 18:30 | 17K بازدید | 1 دیدگاه

همکاری آرژانتینی ها در ثبت یک گل زیبا

پاس گل + رابونا = آنخل دی‌ماریا(عکس)

آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن در دیدار مقابل آنژه یک پاس گل زیبا به ایکاردی داد که مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

پاس گل + رابونا = آنخل دی‌ماریا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی فرانسه، شب گذشته پاری سن ژرمن در استادیوم پارکو د فرانس شهر پاریس میزبان آنژه بود که شاگردان مائوریسیو پوچتینو موفق شدند با نتیجه پرگل 5 بر صفر حریف خود را مغلوب کند.


در این مسابقه، مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی پاریسی ها موفق به ثبت هت تریک شد و ستاره میدان بود. او در این بازی روی پاس های یوان دراکسلر و دی ماریا 3 گل زد و تیمش را برنده میدان کرد. ضمن اینکه نیمار و مدافع آنژه دو گل دیگر پاریسی ها را به ثمر رساندند.

 

1593864


در دقیقه 68 این بازی، حرکت استثنایی دی ماریا، منجر به خلق یک گل بسیار زیبا برای پاریس شد. این ستاره آرژانتینی یک موقعیت را از سمت راست تیمش راه اندازی کرد و پس از پشت سر گذاشتن دو بازیکن آنژه، توپ را به داگبا سپرد و پاس مجدد این بازیکن به دی ماریا رسید. این بازیکن تکنیکی و باتجربه، با عبور از میان 3 بازیکن، درحالیکه با گلر حریف تک به تک شده بود، با یک پاس زیبا، ایکاردی را با دروازه خالی روبرو کرد و او نیز چاره ای جز باز کردن دروازه حریف نداشت.


مرور صحنه های آهسته نشان می دهد که دی ماریا در شرایطی که در برابر گلر آنژه قرار داشت، با یک پاس رابونایی استثنایی، ایکاردی را در موقعیت صد در صد گلزنی قرار دارد و هموطن او، کار سختی برای باز کردن دروازه خالی حریف نداشت.

 

1593863


دی ماریا که در ترکیب تیم ملی آرژانتین و رئال مادرید نیز بارها از این حرکات انجام داده است، شب گذشته نیز با یک پاس رابونایی زیبا تیمش را به گل رساند تا نشان دهد او استاد استفاده از این حرکت است.

 

1593866


یکی از هواداران در این باره نوشت: "یکی از بزرگترین اشتباهاتی که رئال مادرید مرتکب شد، رها کردن دی ماریا بود." در حالی که شخص دیگری نیز توئیت کرد: "یکی از بازیکنان مورد علاقه من، به همین دلیل." شخص دیگری نوشت: "دی ماریا خدای این سطح از کلاس است " و کاربر دیگری نیز در توییتر نوشت: "یکی از بهترین پاسهای دی ماریا که من تاکنون دیده ام".

 

1593865


پاس گل زیبای دی ماریا که به شدت در فضای مجازی ترند شد، پاریس را به گل چهارم رساند. آنها در ادامه با زدن گل پنجم، برنده بازی شده و با کسب این پیروزی پر گل در جام حذفی، برای رقبایشان در لیگ قهرمانان اروپا خط و نشان کشیدند.

دیدگاه‌ها