کد خبر : 1750932 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 23:14 | 10.6K بازدید | 2 دیدگاه

نساجی هر چه زد، به در بسته خورد

پیروزی سپاهان در ورزشگاه شهید وطنی در حالیکه در نیمه دوم با 10 نفر به بازی ادامه می داد، برای این تیم بسیار پراهمیت بود.

نساجی هر چه زد، به در بسته خورد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تیم فوتبال نساجی به 3 امتیاز این مسابقه احتیاج زیادی داشت، در نهایت مغلوب گل تماشایی احسان حاج صفی در نیمه اول شد و در شرایطی که در نیمه دوم کنترل بازی را به طور کامل در دست داشت و بارها و بارها توپ را به محوطه جریمه سپاهان رساند، اما موفق به گلزنی در این مسابقه نشد.


ساکت الهامی در نیمه دوم این بازی از تمام امکانات خود استفاده کرد و مهره های تهاجمی زیادی را به بازی آورد اما در نهایت هیچ کدام از بازیکنان نتوانستند ضربه زن لحظات پایانی تیم باشند و شوت های از راه دور، ضربات ایستگاهی و موقعیت های درون جریمه یکی پس از دیگری هدر رفتند.

 

1593940


در شرایطی که تیم نفت مسجدسلیمان نیز امروز پیروزی خوبی را مقابل مس رفسنجان به دست آورد و در لحظات پایانی با چاشنی شانس موفق به حفظ این برد شد، شکست امروز نساجی که دومین باخت متوالی آنها مقابل دو صدرنشین محسوب می شود، می تواند شرایط را برای شاگردان ساکت الهامی سخت کند البته آنها امروز به اندازه کافی خوش اقبال نبودند و با وجود نمایش خوبی که از خود نشان دادند، نتوانستند دروازه سپاهان را روی پاشنه بچرخانند که البته خود پیام نیازمند هم یکی از دلایل این پیروزی بود.

 

1593941


نساجی پس از این شکست با 16 امتیازی که داشت، همچنان در رده پانزدهم جدول قرار دارد و امیدوار به توقف یا شکست پایین نشینان است. تیم های نظیر سایپا و ذوب آهن که از رقیبان نساجی برای بقا در لیگ برتر محسوب می شوند.

 

دیدگاه‌ها