کد خبر : 1750950 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 23:58 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی محبی؛ توپی که به تیر دروازه خورد

محمد محبی که در بازی قبلی سپاهان (نفت مسجد سلیمان) به دلیل محرومیت حضور نداشت در استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر یکی از خوب های تیمش بود.

بدشانسی محبی؛ توپی که به تیر دروازه خورد

به گزارش "ورزش سه"، او می توانست در این بازی برای سپاهان گلزنی کند. در همان دقایق آغازین بازی دانیال اسماعیلی فر در عمق به محمد محبی پاس داد که این بازیکن با فرار به قلب خط دفاعی نساجی با سعید جلالی راد در موقعیت نسبتا تک به تک قرار گرفت و ضربه اش را هم زد که توپ به تیرک دروازه خورد و به زمین برگشت. با توجه به اینکه سپاهان در دقایق پایانی نیمه اول ده نفره شده بود محمد محبی همانند دیگر هم تیمی هایش بیشتر در منطقه بازی کرد و سعی کرد در کار دفاعی به تیمش کمک کند که در این مسیر هم نمایش خوبی داشت و در دقایق پایانی بازی هم جای خود را به محمد رضا خلعتبری داد. این تعویض به دلیل دوندگی بی امان محمد محبی و هم چنین رقم زدن وقت بازی به سود سپاهان بود. محمد رضا خلعتبری هم بعد از ورود به میدان با توجه به انرژی که داشت توپ را برای سپاهان در گردش در آورد و در نهایت موجب شد که سپاهان در این بازی با همان برتری یک بر صفر میدان را ترک کند.

 

محمد محبی که بعد از مصدومیت از ناحیه مچ پا چند هفته ای از ترکیب سپاهان دور شده بود دوباره تبدیل به یکی از مهره های کلیدی سپاهان شده است ودر بازی با نساجی هم یکی از خوب های تیمش بود. او در نیمه اول همان طور که اشاره شد در بطن حرکات تهاجمی تیمش بود و چند بار خط دفاعی نساجی را به چالش کشید اما در نیمه دوم بیشتر تلاش کرد که در کار دفاعی به تیمش کمک کند. آنها با کسب سه امتیاز ماموریت خود را به پایان بردند و شادمان استادیوم شهید وطنی را ترک کردند.

دیدگاه‌ها