کد خبر : 1750957 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 00:06 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

تعویض اجباری نساجی به بیمارستان رفت (عکس)

نساجی در حالی در مصاف با سپاهان یک بر صفر بازنده شد که در همان دقایق آغازین بازی مجبور به یک تعویض اجباری شد.

تعویض اجباری نساجی به بیمارستان رفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی بیژن زوج حامد شیری در قلب خط دفاعی که می توانست روی ضربات ایستگاهی دروازه سپاهان را با چالش مواجه کند در دقیقه 20 بازی جای خود را به شاهین طاهرخانی داد. او روی یک ضربه ایستگاهی به هوا پرید که به توپ ضربه بزند که متاسفانه به دلیل برخورد با پیام نیازمند از ناحیه ترقوه آسیب دید و تعویض شد. او بلافاصله بعد از تعویض از شدت درد راهی بیمارستان شد تا اقدامات درمانی موثر روی او انجام شود و دوباره آماده حضور در تمرین نساجی و بازی های آینده این تیم شود.

 

1593986

 

مصدومیت مجبتی بیژن ساکت الهامی را مجبور به انجام یک تعویض اجباری کرد؛ ضمن اینکه مجتبی بیژن جز بازیکنان نساجی بشمار می رود که روی ضربات ایستگاهی دروازه حریف را با خطر جدی مواجه می کند. اینطور می توان گفت اتفاقات در بازی با سپاهان به سود نساجی رقم نخورد. به خصوص فرصت هایی که این تیم در نیمه ی دوم و بعد از ده نفره شدن حریف از دست داد و در نهایت بازی را یک بر صفر باخت تا سرنوشت این تیم برای بقاء به هفته های بعدی کشیده شود.

 

1593987

 

مجتبی بیژن این فصل هم روی ضربات ایستگاهی برای نساجی گل زده بود که مهمترین گل او در بازی با پرسپولیس بود که روی ارسال حسن نجفی دروازه حامد لک را باز کرد.

 

عکس: معین نادری

دیدگاه‌ها