کد خبر : 1750963 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 00:18 | 11.8K بازدید | 11 دیدگاه

بخاطر نیمه دوم از شاگردانم متشکرم؛

نویدکیا: نساجی لیاقت کسب امتیاز را داشت

سرمربی تیم سپاهان با تمجید از بازیکنان تیم نساجی آنها را شایسته کسب امتیاز در بازی امشب دانست.

نویدکیا: نساجی لیاقت کسب امتیاز را داشت

به گزارش ورزش سه، تیم سپاهان در ادامه روزهای خوب خود طی هفته های اخیر امشب موفق شد میزبان خود نساجی در هفته بیست و یکم را با یک گل شکست دهد. سپاهان با این برد و یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس با  44 امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت. صحبت های محرم نویدکیا، سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری پس از این بازی را بخوانید:

 

نیمه اول را خوب بودیم

از طرف خودم و مجموعه بزرگ سپاهان درگذشت آقای دست نشان را به خانواده ایشان و مردم خوب قائمشهر تسلیت عرض می کنم. نیمه اول خوبی داشتیم و سعی کردیم تا جایی که می توانیم از هافبک های نساجی توپ بگیریم و از فضاهای کناری خوب استفاده کنیم. یک مقدار در ارسال های روی دروازه نسبت برنامه ریزی که داشتیم اشتباهات کوچکی به وجود آمد. با اینکه ارسال های خوبی داشتیم ولی نفرات مان از آن جاهایی که باید قرار می گرفتند یک مقدار عقب تر بودند. خیلی نتوانستیم ضربات مان را به چارچوب بزنیم ولی نیمه اول را خوب بودیم. سعی کردیم بازی را خوبی اداره کنیم.

 

کاری به درست بودن اخراج ندارم

نساجی هم در نیمه اول موقعیت هایی داشت که خدا را شکر نتوانستند به خوبی از آنها استفاده کنند. در اواخر نیمه یک اتفاقی رخ داد که ما یک بازیکنمان را از دست دادیم. بعضی ها می گویند آفساید بود و داور اشتباه کرد ولی من کاری با آن ندارم که آفساید بود یا اخراج درست بود یا نه، ولی یک اتفاق خیلی ویژه برای من بود. بار اولم بود که از وسط نیمه در زمین حریف یک بازیکن را از دست می دادم.

 

فضاهای زیادی به نساجی ندادیم

45 دقیقه را 10 نفره بازی کردیم. سعی کردیم خیلی خوب دفاع کنیم و اگر بتوانیم گهگاهی هم ضدحمله داشته باشیم. این کار را خیلی خوب انجام دادیم. فضاهای زیادی به نساجی ندادیم با اینکه آنها سعی می کردند خیلی خوب از این فضاها به خاطر نفر کم ما استفاده کنند. یکی دو موقعیت هم داشتند که خدا را شکر نتوانستند از آن استفاده کنند.

 

به خاطر 45 دقیقه نیمه دوم از بازیکنانم تشکر می کنم

 سه امتیاز فوق العاده ای را اینجا کسب کردیم. می خواهم از بازیکنانم به خاطر 45 دقیقه نیمه دوم تشکر کنم چون فوق العاده با تمام وجودشان تلاش کردند تا این سه امتیاز را حفظ کنند. در آینده این سه امتیاز قطعا می تواند خیلی به ما کمک کند.

 

این زمین بی کیفیت در شان نساجی نیست

بدون تماشاگر بودن بازی نیمی از مساله از دید من است. همه می دانیم که فوتبال بدون تماشاگر حسی ندارد. اگر تماشاگران نساجی این جا بودند به خاطر انتقال شور و هیجان به تیم شان قطعا ما مشکلات بیشتری داشتیم. از یک طرف دیگر من فکر می کنم که چنین چمن مصنوعی با این کیفیت بد در شان تیم نساجی نیست. امیدوارم که مسئولین این شهر به نساجی کمک کنند. چون تیمی با این پشتوانه هواداری حیف است که یک زمین مناسب ندارد. حتی مربی محترمشان در روز قبل از بازی گفتند که یکی از بازیکنان شان را سر تمرین در این زمین از دست دادند. این از نظر من در فوتبال یک فاجعه است. قدرت ریسک و کیفیت بازیکنان در چنین شرایطی پایین می آید.

 

نساجی لیاقت کسب امتیاز را داشت

دلم می خواهد این موضوع را دوباره بگویم که بچه های نساجی در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردند. آنها لیاقت این را داشتند که اگر شرایط بهتر برایشان مهیا می شد حتی امتیاز هم بگیرند. باید به آنها تبریک گفت چون سعی می کنند خودشان را از انتهای جدول بالا بکشند و جسورانه فوتبال بازی می کنند. از وقتی که آقای الهامی به این تیم اضافه شده، نساجی جسورتر شده و از جلو پرس می کند و سعی می کند از آنجا از حریفان توپ بگیرد.

دیدگاه‌ها