کد خبر : 1750983 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 01:43 | 14.3K بازدید | 1 دیدگاه

برتری وایله در شب درخشش سعید عزت اللهی (عکس)

در شبی که سعید عزت اللهی یکی از بهترین بازیکنان زمین بود، وایله بولدکلاب از سد حریفش گذشت.

برتری وایله در شب درخشش سعید عزت اللهی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های وایله بولدکلاب و ای سی هورسنس از آن جهت اهمیت داشت که یاران سعید عزت اللهی با پیروزی مقابل این حریف زردپوش، فرصت صعود به رتبه نهم جدول و شانس رقابت با آلبورگ برای جایگاه هفتمی را پیدا می‌کردند و به همین خاطر هم وایله با تمام نفرات به استقبال این تیم رفت.

 

در این بازی هواداران نیز فرصت حضور در ورزشگاه را پیدا کرده بودند و باتوجه به واکسیناسیون گسترده، مشکلی برای تماشای بازی از نزدیک نداشتند و سعید عزت اللهی هافبک ایرانی وایله هم از ابتدا در زمین بود و 90 دقیقه هم بازی کرد.

 

در دقیقه 17 این بازی روی یک ضربه کرنر، هوگو اکیتیک با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد اما ضربه اول او تبدیل به گل نشد و برای گلزنی یک سر دیگر زد تا بالاخره دروازه هورنس فرو بریزد. چند دقیقه بعد این بار سوسا روی پاسی تماشایی تک به تک شد و پس از این‌که از گل کردن توپ ناکام ماند، لوکاس انگل دروازه خالی را باز کرد تا بازی خیلی زود 2-0 شود.

 

نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید اما در آغاز نیمه دوم دوباره وایله با یک ضدحمله به گل رسید. سوسا این بار با فراری تماشایی هوگو را صاحب توپ کرد و این بار ضربه خود را به کنج دروازه تیم میهمان زد تا بازی 3-0 شود. 40 دقیقه پایانی بازی با همین نتیجه سپری شد و با این نتیجه وایله به جایگاه نهم جدول صعود کرد.

 

نکته جالب این بازی، درخشش ویژه سعید عزت اللهی هافبک ایرانی تیم وایله بولدکلاب بود. او آمار 86% پاس صحیح را به ثبت رساند و یک پاس کلیدی هم داد تا در فرآیند هجومی تیمش هم نقش آفرینی کرده باشد.

 

1594039

 

هافبک دفاعی جوان اما باتجربه تیم دانمارکی یک دریبل زد و 12 دوئل زمینی و هوایی را با پیروزی پشت سر گذاشت تا در میانه میدان، موفقیت ویژه‌ای را از خود به جای بگذارد.

 

وی همچنین 10 کنش دفاعی داشت و اجازه موقعیت سازی را به بازیکنان تیم هورنس نداد تا با سپری کردن یک شب درخشان، رهبر خوشحالی بازیکنان هم تیمی در رختکن شود.

دیدگاه‌ها