کد خبر : 1750988 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 02:25 | 40.7K بازدید | 10 دیدگاه

بارسلونا 5-2 ختافه: تعقیب ادامه دارد

بارسلونا در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 5-2 ختافه را شکست بدهد و به رتبه سوم جدول لالیگا برگردد.

بارسلونا 5-2 ختافه: تعقیب ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان رونالد کومان کار راحتی مقابل حریف نداشتند اما در نهایت به لطف درخشش لیونل مسی و آنتوان گریزمان توانستند به یک پیروزی پرگل برسند تا با یک بازی کمتر، در دو امتیازی رئال مادرید قرار بگیرند. 

بارسلونا بازی را هجومی آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 4، روی پاس گریزمان، مسی دروازه حریف را باز کند اما ضربه او به تیر دروازه ختافه برخورد کرد.

حملات بارسا ادامه پیدا کرد و سرانجام در دقیقه 8 مسی توانست گل اول بازی را به ثمر برساند. روی پاس بلند سرخیو بوسکتس، مسی صاحب موقعیت شد و علی رغم تلاش چاکلا، توانست ضربه نهایی را بزند و حساب کار را 1-0 کند.

 

1594052

 

اما این برتری چندان پایدار نبود و تنها 4 دقیقه بعد، کلمنت لنگله به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. روی ارسال ماکسیموویچ به دهانه دروازه بارسا بود که تاثیری که آنخل روی توپ گذاشت باعث برخورد آن به لنگله شد و به این ترتیب دروازه بارسا باز شد.

بعد از این گل بار دیگر بازیکنان بارسلونا پیش کشیدند و در دقیقه 16، روی پاس در عمق بوسکتس، گریزمان صاحب موقعیت شد اما ترجیح داد مسی را صاحب توپ کند و شوت محکم او هم از بالای دروازه ختافه به بیرون رفت.

در ادامه بازی متعادل شد تا اینکه در دقیقه 28، بارسا روی یک اشتباه به گل دوم رسید. پاس رو به عقب چاکلا در حالی که سوریا دروازه را ترک کرده بود، باعث شد تا دروازه ختافه باز شود و بارسا 2-1 پیش بیفتد.

پس از این گل باز هم این بازیکنان بارسلونا بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 33 به گل سوم رسیدند. مسی که با پاس پدری صاحب موقعیت شده بود، ابتدا ضربه ای زد که توسط پدری دفع شد اما ضربه بعدی را از زاویه ای بسته وارد دروازه حریف کرد.

بازیکنان ختافه که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند اما در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند. در دقایق پایانی این نیمه بازی متعادل دنبال شد و در نهایت نیمه اول با برتری 3-1 بارسا به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 68، ختافه صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای آرائوخو روی اونال باعث شد تا داور یک ضربه پنالتی به سود ختافه اعلام کند. خود اونال پشت ضربه قرار گرفت و با فریب تراشتگن، دروازه بارسا را باز کرد.

در ادامه این بازیکنان بارسا بودند که بار دیگر توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند تا اینکه در دقیقه 87 توانستند به گل چهارم برسند. روی ضربه کرنر مسی بود که آرائوخو بالاتر از مدافعان حریف، با ضربه سری قدرتمندانه کار را تمام کرد.

فشار حملات بارسا بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در وقت های تلف شده بازی، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. چاکلا در تلاش برای تصاحب توپ، گریزمان را در محوطه جریمه ختافه سرنگون کرد و داور نقظه پنالتی را نشان داد. خود گریزمان مامور زدن ضربه شد و علی رغم تشخیص درست سوریا، توانست دروازه میهمان را باز کند تا بارسلونا در این دیدار خانگی به پیروزی 5-2 برسد.  

دیدگاه‌ها