کد خبر : 1751004 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 10:53 | 14.5K بازدید | 13 دیدگاه

نویدکیا؛ همان آرام همیشگی ( عکس)

حساسیت بالای بازی سپاهان و نساجی هم نتوانست آرامش همیشگی را از نویدکیا بگیرد و او همچنان به دور از حاشیه به کارش در سپاهان ادامه می‌دهد.

نویدکیا؛ همان آرام همیشگی ( عکس)

به گزارش ورزش سه، محرم نویدکیا سرمربی طلایی پوشان حتی در حساس‌ترین مواقع بازی دیشب همچنان سعی می‌کرد مثل همیشه آرامش خاص خود را به تیمش نیز منتقل کند و بارها این موضوع از سوی دوربین‌های تلویزیونی به تصویر کشیده شد.


دیدار شب گذشته تیم نویدکیا به جهت بازگشت به صدر جدول و این که نساجی هم با توجه به شرایطش در جدول نیاز مبرم به برد داشت، حساسیت‌های این دیدار را دوچندان کرده بود و همان‌طور که پیش بینی می‌شد دیدار پرتنشی هم از آب درامد اما هیچکدام از این نکات باعث نشد نویدکیایی که قول داده بود تا جایی که بتواند از این مسائل دوری کند را عصبانی کند و اتفاقا در حساس‌ترین زمان‌های ممکن که هر سرمربی را قطعا عصبانی می‌کرد باز همان آرامش خاص همیشگی‌اش را سعی می کرد به تیمش انتقال دهد‌

 

1594101


اخراج بحث‌برانگیز نژادمهدی که باعث شد سپاهان یک نیمه کامل ده نفره به مصاف نساجی متحول شده زیر نظر ساکت الهامی برود و شاید این موضوع می‌توانست پیروزی در این دیدار حساس را از نویدکیا و شاگردانش بگیرد اما عکس‌العمل نویدکیا در کنفرانس خبری نشان از تفکر حرفه‌ای او دارد و حتی این قضیه را هم به فال نیک می گیرد‌. نویدکیا در بخشی از صبحت‌های خود در کنفرانس خبری پس از بازی گفت :


(در اواخر نیمه یک اتفاقی رخ داد که ما یک بازیکنمان را از دست دادیم. بعضی‌ها می گویند آفساید بود و داور اشتباه کرد ولی من کاری با آن ندارم که آفساید بود یا اخراج درست بود یا نه، ولی یک اتفاق خیلی ویژه برای من بود. بار اولم بود که از وسط نیمه در زمین حریف یک بازیکن را از دست می‌دادم.)

 

1594102


این صحبت‌های نویدکیا نشان می‌دهد که او تا چه اندازه در کارش تفکر حرفه‌ای دارد و سعی می‌کند همین تفکر را نیز به بازیکنان و کادر فنی خودش انتقال دهد.


در دیدار شب گذشته همان‌‌طور که در تصاویر اختصاصی که معین نادری به ثبت رسانده
، در صحنه‌ای که میگل تکسیرا دستیار نویدکیا به داور مسابقه اعتراضی داشت سعی کرد او و‌ دیگران نیمکت‌نشینان سپاهان را آرام کند.


در یکی دیگر از صحنه‌های این دیدار که بازیکنان سپاهان اعتقاد به پنالتی داشتند اما‌ نویدکیا از آن ها خواست با آرامش و بدون توجه به این مسائل کار خود را ادامه دهند، در اواخر دیدار هم جایی که محبی میخواست ضربه کاشته را بزند نویدکیا دستور به تعویض او داد و محبی که آرام آرام داشت از زمین بیرون می‌رفت با درخواست نویدکیا سریع‌تر از زمین بیرون رفت طوری که گویا سپاهان از نساجی عقب افتاده و نیاز به استفاده دقایق باقی‌مانده بازی دارد.

 

1594103

 

همه این مسائل در کنار عملکرد نویدکیا با سپاهان از ابتدای فصل او را به یکی از محبوب‌ترین مربی های ایرانی رقابت‌های لیگ‌برتر تبدیل کرده، مربی با اخلاقی که فارغ از همه رنگ‌ها حالا همه فوتبال‌دوستان احترام خاصی برای او قائلند.

دیدگاه‌ها